Kocham? kogoś innego...

21. Data: 2006-03-12 14:45:34

Temat: Re: Kocham? kogoś innego...
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-12 15:29:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Xena* skreślił te oto słowa:

> Matko Bosko. Napisz człowieku coś na njusy a Lia Cię od razu rozszyfruje.

E tam od razu - trzech postów trzeba było ;)

> Jeśli będę miala jakiś problem i uznam, że chcę o nim napisac tu, to pojadę
> na drugi koniec Polski, wejde do kawiarenki, napisze posta ze strony www i w
> dodatku zrobię to w peruce i kominiarce ;-)

Właśnie. Przyjedź do mnie :] W życiu nie rozpoznam własnego IP, bo
najciemniej pod latarnią :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

22. Data: 2006-03-12 14:51:03

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 12:58:30 +0100, Margola napisał(a):

> Jeśli rzadko bywa w domu, to prawie się nie znacie... trudno o miłość
> tam, gdzie nie ma kontaktu.

Jak to trudno? Przecież pisała, że jest zakochana w jakimś gościu co
go nie widuje od paru lat.

puchaty

23. Data: 2006-03-12 14:54:28

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 14:44:42 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Jezuuuu, dziewczyno.Margola podaje Ci na tacy rozwiazania, a Ty tylko
> jeczysz.Powiem Ci tak.Jedz, przespij sie ze swoja była miłoscia, albo
> bedzie pełen odjazd i wtedy naprawde bedziesz miała problem, albo
> zobaczysz ze fascynacja nim, to jedynie efekt zakonzcenia zwiazku w
> momencie kiedy było naprawde fajnie i zostało cos, co zostało
> niedopowiedziane.

I co, seks da odpowiedź na te jej rozterki? Wybacz Gosia ale to nie film.
Nie mówiąc już o tym czy gość będzie miał akurat ochotę.

puchaty

24. Data: 2006-03-12 14:54:29

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Lia <i...@p...org>
mówiąc:

>Jojczenie, dwójka dzieci, mąz w rozjazdach, starsza siostra, brak czasu na
>zainteresowania... Jakies skojarzenia?

O, to nie tylko mnie się skojarzyło? Jaka ulga...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

25. Data: 2006-03-12 14:57:01

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
acslonine.gov...

> Jak to trudno? Przecież pisała, że jest zakochana w jakimś gościu co
> go nie widuje od paru lat.

Toż przecie mówię "miłość", a nie "zakochanie".

Margola

26. Data: 2006-03-12 14:58:56

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
acslonine.gov...

> I co, seks da odpowiedź na te jej rozterki? Wybacz Gosia ale to nie film.

A byś się zdziwił....

Margola Co Parę Ozdrowień Z Nierealnej Miłości Już Widziała

27. Data: 2006-03-12 15:02:01

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 15:57:01 +0100, Margola napisał(a):

> Toż przecie mówię "miłość", a nie "zakochanie".

A jaka jest IYO różnica?

puchaty

28. Data: 2006-03-12 15:02:16

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Lia <i...@p...org>
mówiąc:

>Generalnie schemat jest taki, że jej wystarcza poużalanie się na grupach
>(sama to kiedys przyznała), i nic więcej niestety nie chce z tym zrobić.

Ale czemu niestety? Ale w sumie może i racja. Szkoda tych wszystkich
dobrych rad i całej chęci pomocy, którą niekórzy okazują, a która z góry
lądują w koszu.

Agnieszka

29. Data: 2006-03-12 15:03:43

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Xena"
<ttatianka@blabla_poczta.fm> mówiąc:

I tipsy zdejmij. :->

Agnieszka

30. Data: 2006-03-12 15:04:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 15:58:56 +0100, Margola napisał(a):

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
> wiadomości
acslonine.gov...

> A byś się zdziwił....
>
> Margola Co Parę Ozdrowień Z Nierealnej Miłości Już Widziała

To chyba nie z miłości ale zakochania. :-P

puchaty

Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!
Oddam pieska
o tych katolikach, nowy wątek, bbo mnie z tamtego wycięło
Re: nauki przedmalzenskie -platne???