Kochana grupo - pomocy!

1. Data: 2002-10-08 07:28:16

Temat: Re: Kochana grupo - pomocy!
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W stanach sa ponoc duzo duzo tansze sprzety elektroniczne (audio, video,
foto...). Jesli ten prezent ma byc "extra" (jak napisalas - maja raczej duze
wymagania) to mysle, ze dla maturzysty albo studentki np. aparat cyfrowy (w
Polsce koszt przyzwoitej idiot-camery ok. 1000 zl) albo przenosny odtwarzacz
CD na mp3 (600 zl) bylby super ;) Nie wiem tylko ile pieniazkow zakladasz
wydac przy tej imprezie :))

Dominika.

1. Data: 2002-10-08 09:00:14

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <1fto9.472281$v53.20440249@news3.calgary.shaw.ca>,
szanowny kol. Pyzol pisze, ze:
<...>
> wyprajsione. Alkohol odpada, na syrop klonowy raz juz uslyszalam z ledwo
> ukrywana pogarda, ze "To juz w Polsce mamy".

to przynajmniej tych masz juz z glowy. przeciez nie kupisz wycieczki na
ksiezyc, zeby im przywiezc pamiatki

--
Marsel

1. Data: 2002-10-08 11:02:17

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" napisał był nieopatrznie w wiadomości
:
: tutaj sprzedaja platy
: wedzonego kanadyjskiego lososia opakowane jak prezent.
:

Pewnie gdzieś tam mamy,
w każdym razie ja cieszyłabym się jak dzika :)
Myślę, że najlepsze prezenty, to własnie takie regionale specjalności,
które trudno kupić gdziekolwiek indziej.
Dla licealistki jak w radzie Dominiki poniżej.
Pozdrowienia.
Mel.

1. Data: 2002-10-08 14:52:55

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości

> "Mania"
>
> Takiego, co "norm WE nie spelnia" co?:):):) Siur, takie najlepsze ( i nasze
> oscypki i oscypki!). Ale znowu mi poddalas pomysl, tutaj sprzedaja platy
> wedzonego kanadyjskiego lososia opakowane jak prezent. Pyszne to to pewnie
> nie jest, ale wyglada atrakcyjnie...macie takie w Polsc e czy nie?
jaami :o)))

wiesz co Kasiek?
mnie to przywieź Ulicę Sezamkową na video w oryginale ;)

a Ty nie możesz ich po prostu spytać??

Mań

1. Data: 2002-10-08 15:02:18

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl> wrote in message

> to przynajmniej tych masz juz z glowy. przeciez nie kupisz wycieczki na
> ksiezyc, zeby im przywiezc pamiatki

Wiesz co, chyba masz racje. Nie ma co sobie glowy zawracac.ew. przesle to
co ja uznam za warte prezentu, sorry za zamieszanie.
Kaska

1. Data: 2002-10-08 15:03:34

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Mania"

> a Ty nie możesz ich po prostu spytać??
"Nic nam nie przysylaj, to klopot"
;)))))
Kaska

1. Data: 2002-10-08 15:11:55

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Oct 2002 16:52:55 +0200
"Mania" <m...@a...pl> wrote:

> wiesz co Kasiek?
> mnie to przywieĽ Ulicę Sezamkow+- na video w oryginale ;)

O, zamówienia? To ja mogę dostarczyć spis książek, które w
Stanach w oryginale tańsze niż gdzie indziej. :)) I płyt, które
do nas nie dotarły jeszcze. :P

> a Ty nie możesz ich po prostu spytać??

To chyba najlepsze rozwiązanie. Gdyby tak podali kilka
upragnionych przedmiotów, mogłabyś jakiś wybrać i w dalszym ciągu
byłaby to dla nich niespodzianka. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-10-08 15:14:56

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" > mnie to przywieź Ulicę Sezamkową na video w oryginale ;)

A masz multisystem video i telewizor? Bo u was nawet naszych kaset dvd nie
dacie rady odtwarzac. Gdyby nie ten cyrk z roznymi systemami, to owszem
mialabym ja pomyslow od metra, chocby pysznie nagrana historie Kanady,
fantastyczne dzielo. Tylko plyty cd sa kompatybilne, ale Loreene McKennnit
to juz wszyscy moi ode mnie maja, a ostatnie cd Cohena potwornie smetne,
sama nie dalam rady przesluchac tego zrzedzenia do konca. ;)

Kaska

1. Data: 2002-10-08 15:21:53

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" news:_rCo9.495363$Ag2.19672236@news2.calgary.shaw.ca
> sorry za zamieszanie.

no problemo
mnie się przyjemnie myślało
no i ustaliłam listę prezentów na gwiazdkę ;)

Mań

a żadnej ciężarnej nie musisz obdarować?
w Polsce nie sposób dostać takiego sling'a np.

1. Data: 2002-10-08 15:24:44

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <m...@a...pl> wrote in message
[cut]
| a żadnej ciężarnej nie musisz obdarować?
| w Polsce nie sposób dostać takiego sling'a np.

A w sklepach hinduskich szukałaś?

Saulo

Demony ognia - tylko one mnie kochaja
odcinek 1