RE: kto ma sprzedac???????

1. Data: 2002-10-07 15:13:27

Temat: RE: kto ma sprzedac???????
Od: E...@b...pl (Eryk Kielar) szukaj wiadomości tego autora

Tak, wiem ze znajde spokojnie te ksiazki w ksiegarni. Ale z powodu sporej
ilosci ksiazek, ktore chce kupic (musze) chcialam kupic ksiazki taniej od
kogos. Ale widac jednak chyba pozzostanie mi wydac fortune w ksiegarni
wysylkowej.
Dzieki
pozdrawiam
studentka SWPS

Jesli nie chcesz ich kupic u nas w ksiegarni, to te sa wydane przez GWP kupisz z
pewnoscia taniej w sprzedazy wysylkowej GWP - strona www.gwp.pl
pozdrawiam
Eryk

2. Data: 2002-10-07 15:49:06

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Oct 2002 17:13:27 +0200
E...@b...pl (Eryk Kielar) wrote:

> Jesli nie chcesz ich kupic u nas w ksiegarni, to te sa wydane przez GWP kupisz z
pewnoscia taniej w sprzedazy wysylkowej GWP - strona www.gwp.pl
> pozdrawiam

I paradoks: w Merlinie książki wydane w GWP są niejednokrotnie tańsze
niż w samym GWP. Trzeba porównać ceny.
A ja sobie myślę, że to są takie podręcznki, które przydają się
nie tylko w czasie studiów, ale i po - zatem nie dziwi mnie, że
grupowicze nie kwapią się, żeby je sprzedać. :)
A, jeszcze można zajrzeć na Allegro. Może coś się trafi?

--
Pozdrowieństwa,
Daga

Statystyki naszej grupy