Kochani chyba udalo mi sie powrocic.....(OT)

1. Data: 2003-07-11 11:00:30

Temat: Kochani chyba udalo mi sie powrocic.....(OT)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

...no strasznie jestem ciekawa czy Ktokolwiek pamieta moja skromna obecnosc
na grupie....ja tam Was pamietam wszystkich....:)
Czytam regularnie od roku ale zaniemoglam z mozliwoscia odpowiadania....taki
jakis brak czasu na przestawienie w komputerze magicznych ustawien....i
voila...jesli ten post macie mozliwosc przeczytac znaczy ze.....abrakadabra.

Ciesze sie ze jestem....
Jutro jade na walacje ale wroce.
Pozdrawiam wszystkich goraco...
Gotujcie dalej.....

AgataW

1. Data: 2003-07-11 11:04:27

Temat: Re: Kochani chyba udalo mi sie powrocic.....(OT)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisała:
> ...no strasznie jestem ciekawa czy Ktokolwiek pamieta moja skromna obecnosc
> na grupie....ja tam Was pamietam wszystkich....:)

Pewnie, ze Cie pamietamy :)
Zastanawialam sie, czemu Cie nie ma, podobnie jak i wielu innych osob,
ktore swego czasu aktywnie udzielaly sie na grupie.

> Ciesze sie ze jestem....
> Jutro jade na walacje ale wroce.

No to zycze Ci udanych wakacji i wracaj potem na lono grupy :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-11 12:13:29

Od: "Olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> ...no strasznie jestem ciekawa czy Ktokolwiek pamieta moja skromna
obecnosc
> na grupie....ja tam Was pamietam wszystkich....:)

> AgataW

No, jasne, że pamiętamy. Brakowało tutaj Ciebie , Twoich wykwintnych
przepisów i relacji podobnych do tej o pieczeniu sękacza w Sejnach. Dobrze,
że wróciłaś.

1. Data: 2003-07-11 14:54:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a ja jestem wredna zmija i jestem Ci winna bardzo zaleglego
maila...mozesz mnie wypraskac po pysku jak hccesz (bede 6-9
sierpnia do wypraskania), maila napisze na pewno, ale wystepuje w
charakterze tych, co Ciebie pamietaja!!!!

sciski

van pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-11 15:43:28

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> ...no strasznie jestem ciekawa czy Ktokolwiek pamieta moja skromna obecnosc
> na grupie....ja tam Was pamietam wszystkich....:)

Czesc, Agata,
ciesze sie, ze wrocilas. A jak praca leci?

MB

tanie i bezmiesne kulki miesne
Prosba
[p] bobowe danie (smarowidło)
wino ryżowe
Ciasto ananasowe odwracane w mikrofali popełniłam:-)