Kochanie

1. Data: 2000-02-05 21:18:10

Temat: Kochanie
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochanie, czy to takie wazne zeby kochac?

Pajonk

1. Data: 2000-02-05 22:12:03

Temat: Re: Kochanie
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Feb 2000 21:18:10 GMT, "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl>
wrote:

>Kochanie, czy to takie wazne zeby kochac?

NIE. Jezeli potrafisz sobie zyc bez tego i spokojnie sobie radzic,
kochanie mozesz zmoczyc z duzej wysokosci.
Jednak zawsze przyjdzie taki dzien smutny i straszny, kiedy bedziesz
tego potrzebowal bardzo, bardzo - kazda czescia marnego ciala i co
powazniejsze - kazda czastka rozleglej duszy...

--
Paweł Radecki p...@s...com.pl -dane
UIN 25481040 r...@p...onet.pl -prywatne

1. Data: 2000-02-06 04:31:27

Od: d...@a...com (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Pajonk Hfat" m...@k...net.pl napisal:

>Kochanie, czy to takie wazne zeby kochac?

:-) Takie pytanie juz ktos zadal. Dostal taka odpowiedz: "O to nie trzeba
pytac, to trzeba czuc".

Magda

1. Data: 2000-02-07 13:51:35

Od: "AGA" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisał(a) w wiadomości: ...
>Kochanie, czy to takie wazne zeby kochac?
>
>Pajonk

tak, moj rogi!
aga

1. Data: 2000-02-07 15:01:36

Temat: Odp: Kochanie
Od: K...@a...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

>Kochanie, czy to takie wazne zeby kochac?

a po co ?
Po to, zeby dla kilku dni pozornego szczescia zaplac potem bolem, ktory
rozrywa i nie daje spokoju na kazdym kroku ?
O ktorym nie mozna zapomniec nigdzie i nigdy ?

Wybaczcie, ale moim zdaniem nie jest potrzebne.
Ja juz nie chce sie zakochac - nigdy.
Wole taki podejscie jakie mam obecnie.

Pozdrawiam
Kaska

1. Data: 2000-02-07 17:30:56

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

: Wole taki podejscie jakie mam obecnie.

Ciekawe jak dlugo wytrzymasz? ;)
Czy wiesz ze najwieksze 'twardzielki' po 40-ce to kobiety ktore jak sobie
popija to tylko placza i uzalaja sie nad soba? ;)
Chyba wazne jest zeby jednak probowac, bo jesli nie to pozniej baaardzo
sie zaluje (z reguly).

Pozdrawiam. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-02-07 21:28:30

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AGA" <a...@p...wp.pl> wrote in message

> tak, moj rogi!
> aga

Rogi? A co do tego mają rogi? I mam nadzieje ze to nie mnie wyrosly :-)

Pajonk

1. Data: 2000-02-07 21:28:31

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<K...@a...com.pl> wrote in message

> Wybaczcie, ale moim zdaniem nie jest potrzebne.
> Ja juz nie chce sie zakochac - nigdy.
> Wole taki podejscie jakie mam obecnie.

To znaczy jakie? Nie zakocham sie? Moim zdaniem to nie jest ani zle, ani
dobre podejscie. Po prostu wybor. Pod warunkiem ze wiesz z czego rezygnujesz
na korzysc czego. Nie chce tu oceniac. Daleki jestem od tego. Ale wiem z
doswiadczenia niektore postanowienia biora w leb, bo nagle cos sie stalo.

Heh. Wlasnie pomyslalem sobie, ze chyba nowoscia bylo by podejscie, a
zakocham sie..... :-) to by moglo byc niezle. Zakocham sie i tyle. I bede
kochac. Jakby to sie komus udalo to prosze o informacje na priv. Albo niech
od razu pisze ksiazke :-)

Pozdrowka dla wszystkich

Pajonk Hfat

1. Data: 2000-02-07 21:28:50

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@i...com> wrote in message
> [...]
> popija to tylko placza i uzalaja sie nad soba? ;)
> Chyba wazne jest zeby jednak probowac, bo jesli nie to pozniej baaardzo

Czyli uwazasz ze nie-kochanie jest zle?

Pajonk

1. Data: 2000-02-07 23:01:18

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat:
> Czyli uwazasz ze nie-kochanie jest zle?

W pewnym sensie tak.
Na pewno jest 'zle' jesli mamy 'dobra okazje' aby kochac i 'zbywamy'
ja niejako.
Ale generalnie jesli jest to 'zlo' to wyrzadzamy je przede wszystkim sobie
IMO.
Tak uwazam (w przyblizeniu) i na wlasny uzytek.
Mysle tez ze nie wszyscy tak mysla, to zalezy od wielu spraw. No i niektorzy
przesadzaja chyba, bo pozniej maja poczucie krzywdy(?).
To zalezy od czlowieka IMO.

A co Tobie 'przeszkadza' czy 'uniemozliwia' kochanie? - jest cos takiego...?

Pozdrawiam.
--
Czarek

Szukam Psychologaw sieci !!!