Kogo lubią ludzie?

1. Data: 2003-10-08 14:31:31

Temat: Re: Kogo lubią ludzie?
Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 08 Oct 2003 09:48:08 +0200, Daga
<z...@N...poczta.onet.pl>
<2...@N...poczta.one
t.pl>:

> Miłość interesowna????

Bezinteresowność to wirtualna rzeczywistość.
Powinno się mówić np. o minimaliźmie i maksymaliźmie oczekiwań.

> A dzieci adoptowane? Za podobieństwo i pokrewieństwo z rodzicami
> biologicznymi? ;PP

To wynika z innej potrzeby.

> Poważnie. Mamy psp, za co kochacie swoje dzieci? I czy w ogóle
> można postawić takie pytanie? IMHO nie można...

W ogóle dzieci to insza inszość.

Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2003-10-08 20:43:38

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" w news:20031008094602.8939.ZIRAEL@NIESPODZIANKA.poczta
.onet.pl...
/.../

> Poważnie. Mamy psp, za co kochacie swoje dzieci? I czy w ogóle
> można postawić takie pytanie? IMHO nie można...
>
> Daga

Odpowiedź z własnego podwórka, bo inaczej nie wypada.
Nigdy nie zastanawiałem się "za co". To chyba nieporozumienie,
aby w ten sposób szukać uzasadnienia.
Ale jeśli już pytanie pada to powiem tak:

Za to, że istnieją,
że płaczą,
że się śmieją,
że są roztańczone
i zmartwione gdy mają powody,
za to że tworzą
i rozwiązują własne niewygody,
za to, że pytają (gdy są/były w potrzebie),
za to, że ulatują z każdym dniem - do siebie.
Za to, że idą tą samą, niemal kopiowaną drogą
(gdzie już nie pora wskazywać wyboje)
szukając celu i własnego szczęścia.

Za to, że są moje.

Nic więcej.
Tego zastąpić sie nie da.

All

1. Data: 2003-10-09 12:53:41

Temat: Re: Kogo lubi+- ludzie?
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga:

tren R:

> no własnie - tez bym się skłaniał ku tej hipotezie ;)
> ale jednak w zestawieniu: twoje cechy + cechy innej osoby

Popieram ten kierunek. A co do zakochania - też się zgadzam
(tylko jeszcze nie wiem, z kim). Otwiera się w konkretnym delikwencie
takie okienko czasowe, w które wpada pierwszy lepszy osobnik.
Dokładnie tak, jak napisałem: pierwszy z tych lepszych.

--
Sławek

Gra na odleglosc :(
(black-jack)