Kokoryczka Polygonatum hookeri

1. Data: 2005-04-14 15:45:55

Temat: Kokoryczka Polygonatum hookeri
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze ma do wysepienia lub widzial do kupienia w okolicach Warszawy?
Bardzo mi sie podoba, a nigdy nie widzialam w sprzedazy.

Pozdrawiam z nadzieja ;)
Agnieszka Biernacka

2. Data: 2005-04-14 20:07:20

Temat: Re: Kokoryczka Polygonatum hookeri
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Warszawy?
> Bardzo mi sie podoba, a nigdy nie widzialam w sprzedazy.

Ja dysponuję jedynie wielokwiatową ...

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-04-15 04:41:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ja dysponuję jedynie wielokwiatową  ...
>
>    Serdecznie Miłka

A ja drobnokwiatową...i jakimiś pobazgranymi
na biało.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-04-15 05:20:36

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał:

> A ja drobnokwiatową...i jakimiś pobazgranymi
> na biało.

Drobnokwiatowa? A jak ona wyglada? T pozabgrane to takie
http://www.lancasterfarms.com/images/64817605101.gif czy takie
http://www.penlanperennials.co.uk/images/polygonatum
_odoratum_var_plurifolium_variegatum.jpe?

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

5. Data: 2005-04-15 05:25:36

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisał
> Ja dysponuję jedynie wielokwiatową ...

Wlasnie wczoraj taka wsadzilam :) Bardzo Ci sie rozrasta i czy zjadaja Ci ja
gasiennice?

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

6. Data: 2005-04-15 05:57:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> wrote in message

> Wlasnie wczoraj taka wsadzilam :) Bardzo Ci sie rozrasta i czy zjadaja
Ci ja
> gasiennice?

U mnie nie rozrasta sie zbytnio, porownujac do otaczajacych ja roslin.
Powolutku sie rozlazi ale nie jakos oszalamiajaco szybko. Sieje sie zato
:)
Nie widzialem na niej gasienic ale slimaki ogryzly niektore okazy
znacznie.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2005-04-15 05:58:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> A ja drobnokwiatową...i jakimiś pobazgranymi
> na biało.

A mialbys niepobazgrana?

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2005-04-15 10:50:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drobnokwiatowa? A jak ona wyglada? T pozabgrane to takie
> [...]

Wydaje się,że takie i takie.Latwiej będzie ustalić, jak puszczą
liście.Ta drobna wyszła z nasion, ma ok 15 cm wzrostu.
Wysoka rośnie u mnie w pełnym słońcu i ma się dobrze.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2005-04-15 16:01:45

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisała
> Czy ktos moze ma do wysepienia lub widzial do kupienia w okolicach
> Warszawy? Bardzo mi sie podoba, a nigdy nie widzialam w sprzedazy.
>
> Pozdrawiam z nadzieja ;)
> Agnieszka Biernacka

W sklepach ne dostaniesz, to jedna z najtrudniejszych do nabycia i bardzo
kapryśna w uprawie, dorasta do 1 cm wysokości, nie zawsze po zimie sie
odliczy, wymaga bardzo specyficznych warunków, mam ich kilka , ale moim
zdaniem do kolekcji, bo na podział to nie ma co liczyć. Jak sie odliczy po
zimie jedną mogę Ci odsadzić.Pozdr.Bogusław

10. Data: 2005-04-15 16:25:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drobnokwiatowa? A jak ona wyglada? T pozabgrane to takie
> http://www.lancasterfarms.com/images/64817605101.gif

To akurat jest wielosił ;-)

Serdecznie Miłka

Rosliny owadozerne - Trojmiasto