Kokosanki a'la WKN

1. Data: 2003-01-17 18:14:00

Temat: Kokosanki a'la WKN
Od: "GryQ" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie Wszystkich Grupowiczow,

otoz chcialem sie z Wami podzielic moimi spostrzezeniamy (na goraco) po
upieczeniu kokosanek.
Rzeczone kokosanki zostaly "sformulowane" zasadniczo w oparciu o pozostale
po robieniu likieru kokosowego (wg przepisu p. A.Solawy) wiorka kokosowe...
Przechodzac do "sedna" sprawy: po zjedzeniu dwoch egzemplarzy tychze
kokosanek musze powiedziec, iz.... kapke mi sie w glowce kreci.... :)))
W kazdym badz razie wbrew zapewnieniom co po niektorych, kokosanki maja
"kopa"....

Pzdr,

GryQ

1. Data: 2003-01-17 18:48:01

Temat: Re: Kokosanki a'la WKN
Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

GryQ <g...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> kreci.... :))) W kazdym badz razie wbrew zapewnieniom
co
> po niektorych, kokosanki maja "kopa"....

Ale czy ta wersja kokosanek, zmodyfikowana o nasaczone
alkoholem wiorki, jest rownie smaczna? Pomijam efekty
dodatkowe;)

Iris

1. Data: 2003-01-17 19:20:29

Od: "Dysia_Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GryQ" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam Serdecznie Wszystkich Grupowiczow,

> po robieniu likieru kokosowego (wg przepisu p. A.Solawy) wiorka
kokosowe...
...ciach...
>kapke mi sie w glowce kreci.... :)))
Chyba nawet bardziej niż kapkę :D bo o ile mnie pamięć nie myli przepis na
likier kokosowy podawała A. Solon
Chyba zrobię ten likier...

--
Dysia

1. Data: 2003-01-19 03:16:50

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> upieczeniu kokosanek.
> W kazdym badz razie wbrew zapewnieniom co po niektorych, kokosanki maja

Zapewniam Cie jeszcze raz że moje kokosanki nie miały nawet mini_kopa, nie
wiem jak je robiles, kokos który mi został z nalewki stał jakies 2-3 dni w
lodówce, moze w tym czasie wyparował z niego alkohol.
A swoja droga czy to nie jest tak, że przy pieczeniu alkohol sie ulatnia i
zostaje ewentualnie jakis aromat?

Asia

1. Data: 2003-01-19 11:41:13

Od: "GryQ" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> lodówce, moze w tym czasie wyparował z niego alkohol.
> A swoja droga czy to nie jest tak, że przy pieczeniu alkohol sie ulatnia i

z perspektywy czasu, wyglada to w ten sposob: poki byly gorace, mialy
naprawde niezlego "kopa", natomiast po "odstaniu", na drugi dzien, niestety
nic z aromatu alkoholowego nie pozostalo. Natomiast mam jeszcze jedno
zastrzezenie: te 1/6 lyzeczki sody, to wg mnie ciut za duzo... Hmmm,
nastepnym razem, mysle iz bedzie to 1/8 lyzeczki :))))

Pzdr

GryQ

1. Data: 2003-01-19 11:42:27

Od: "GryQ" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolem,

> Chyba nawet bardziej niż kapkę :D bo o ile mnie pamięć nie myli przepis na
> likier kokosowy podawała A. Solon
> Chyba zrobię ten likier...

oj goraca polecam zrobienie tego likierku...... Teraz kazdego wieczoru nie
moge sie oprzec, zeby nie sprobowac chociaz "ciut".... ;)

Pzdr.
GryQ

1. Data: 2003-01-19 11:44:36

Od: "GryQ" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> Ale czy ta wersja kokosanek, zmodyfikowana o nasaczone
> alkoholem wiorki, jest rownie smaczna? Pomijam efekty
> dodatkowe;)

po wychlodzeniu kokosanek, to nie pozostalo nic ze smaku i aromatu
alkoholowego.... niestety.... ;)))

Pzdr

GryQ

1. Data: 2003-01-19 14:21:55

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastrzezenie: te 1/6 lyzeczki sody, to wg mnie ciut za duzo... Hmmm,
> nastepnym razem, mysle iz bedzie to 1/8 lyzeczki :))))

spoko, tym bardziej, ze niektorzy w ogole nie trawia sody. Piecze ich po
niej i juz. Mnie natomiast raczej nie przeszkadza.

wkn

Skąd program do projekt kuchni
DOMOWA CZEKOLADA
RE: zupa "kwasne"