Kolastyna - seria ochronna na zimę - chwalę

1. Data: 2004-01-05 12:24:08

Temat: Kolastyna - seria ochronna na zimę - chwalę
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To mój pierwszy post, więc dzień dobry wszystkim, czytam grupę od miesiąca.
Chciałam pochwalić kosmetyki wspomnianej serii, bo są naprawdę dobre -
kupiłam na razie krem do rąk, do twarzy i szminkę ochronną, ale efekt jest
taki sam, jaki dają markowe kosmetyki, a ceny (na razie w promocji) o niebo
niższe - za wszystko zapłaciłam ok. 12 zł.

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2004-01-05 12:38:32

Temat: Re: Kolastyna - seria ochronna na zimę - chwalę
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn napisał/a w news:btbl14$15h$1@opal.futuro.pl:

> krem do rąk, do twarzy

To są dwa różne kremy czy jeden uniwersalny?

--
mips

1. Data: 2004-01-05 12:45:25

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To są dwa różne kremy czy jeden uniwersalny?

Dwa różne. W zasadzie i jeden i drugi ma wyciąg z rumiankiem i zapobiega
pierzchnięciu, ale kupiłam obydwa. Tego do twarzy używam na noc - mam tłustą
cerę, więc sam fluid nawet na -10 st. mróz jak dla mnie wystarczy, nie mam
go przy sobie, więc nie wiem, jaką ma pojemność.
Ten do rąk ma 100 ml i jest w tubce, a ten do twarzy w pudełku.

1. Data: 2004-01-06 08:06:35

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:btbl14$15h$1@opal.futuro.pl...
> To mój pierwszy post, więc dzień dobry wszystkim, czytam grupę od
miesiąca.

Witamy :)

> Chciałam pochwalić kosmetyki wspomnianej serii, bo są naprawdę dobre -

I znów widać, że co człowiek to inna opinia.
Ja Kolatynę omijam z daleka, a żeby sie nie powtarzac:
http://tinylink.com/?SGIMCePJKl

m.

Będę się woskować...
szukam dobrego samoopalacza