Kolczyk w brwi

1. Data: 2006-05-07 17:22:34

Temat: Kolczyk w brwi
Od: "Profil1" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochote na kolczyk w brwi tylko nie weim czy warto sie poświęcać.
Ile to może kosztować
Jak długo się goi?
Czy wogóle jest sens ?

2. Data: 2006-05-07 17:43:27

Temat: Re: Kolczyk w brwi
Od: "xxl" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czy wogóle jest sens ?

Nie nie ma sensu, bo po co ?

PS Stop dzieciom neostrady :)

3. Data: 2006-05-09 21:46:14

Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam kiedys. kosztowalo mnie to ok 100 ale w slupsku robilam u
kosmetyczki. zagoilo sie jakos w ciagu miesiaca czy dwoch w miare
bezproblemowo. po roku wyjelam bo mi sie znudzil. zostaly slady, ktore
troche sie zasklepily, a troche zostaly widoczne jednak.
w sumie nie wiem czy byl sens to robic. raczej szybko sie nudzi.
no i zahacza o ciuchy przy ubieraniu, mozna sie pokrzywdzic.
pozdrawiam.
pola

Najlepszy podklad matujacy do 25 zł...
Wybielanie zebow metoda laserowa? gdzie w krakowie?
KERASTASE maska na objetosć
Usunięcie owłosienia
Strawberrynet i paypal