Kolczyk w pępku

1. Data: 2002-09-01 19:09:28

Temat: Re: Kolczyk w pępku
Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli z kolczykiem- "banan"-latwiej sie goi ranka?Bo ju tez slyszalam, ze
> kuleczko jest okropne na poczatku przy gojeniu. A czy od razu po przebiciu
> mozna wlozyc, banana, czy zawsze na poczatku musi byc koleczko?

Ja od razu miałam "banana".
Kółeczko łatwiej się może o coś zaczepić, a "banan" raczej nie. Poza tym
łatwiej przemywać "rankę": przesuwasz kolczyk w dół lub w górę (na początku
daje się trochę dłuższy kolczyk żeby była taka możliwość) i opłukujesz. Nie
ma zagrożenia, że się "wrośnie".
Pozdrawiam,
Koala.

1. Data: 2002-09-01 19:14:57

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze faktycznie cos w tym jest, bo ja tez mam taki ;o)))
Martusia

1. Data: 2002-09-01 19:19:29

Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli z kolczykiem- "banan"-latwiej sie goi ranka?Bo ju tez slyszalam, ze
> kuleczko jest okropne na poczatku przy gojeniu. A czy od razu po przebiciu
> mozna wlozyc, banana, czy zawsze na poczatku musi byc koleczko?

moja kosmetyczka poradzila, abym po tygodniu od przeklucia zmienila na
banana, tak tez zrobilam,
ale wiem, ze niektorzy odradzaja szybka zmiane kolczyka. U mnie naprawde
wszystko ladnie sie zagoilo (nie "papralo sie") i jestem zadowolona z
ozdoby, ktora latem wygladala szczegolnie atrakcyjnie.
pozdrawiem Cie serdecznie

1. Data: 2002-09-02 07:34:11

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Z tego co wiem - miejsca po piercingu NIE WOLNO niczym smarować - tylko
> przepłukiwać wodą utlenioną!

Mnie znowu w salonie powiedzieli co innego. Smarowac mascia Tribiotic, a
woda utleniona nie. Lekarz to potwierdzil.

Ola

1. Data: 2002-09-02 12:49:47

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za żywa dyskusje na ten temat ;o))))
Pozdrawiam
Martusia

1. Data: 2002-09-02 12:56:58

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Mnie znowu w salonie powiedzieli co innego. Smarowac mascia Tribiotic, a
> woda utleniona nie. Lekarz to potwierdzil.

A mnie powiedzieli zebym przemywala woda utleniona i smarowala Trioticiem
:))
Gosia

1. Data: 2002-09-02 13:05:51

Temat: Re: Kolczyk w pępku - to nie boli
Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kolczyk w pepku od roku. Jak przeklowalam to nie miala zadnego
znieczulenia (nawet nie slyszalam ze mozna sobie robic), poprostu nie yblo
potrzebne, to wlasciwie nie boli, tylko sie troche czuje, ale nie boli !
Potem troche sie papralo i ropialo, i to chyba bylo bardziej nieprzyjemne od
samego przeklocia. Ale wydaje mi sie ze to, jak sie goi ranka zalezy od
organizmu. U kazdego jest inaczej. Mojej przyjaciolce goilo sie 2 tygodnie,
potem nie miala juz zadnych problemow, u mnie trwalo to troche dluzej, bo w
sumie przez pol roku, ale to nie bylo tak, ze caly czas mi ropialo, tylko
czasami cos tam sie dzialo.
Przeklowalam w salonie tatuazu i piercingu, od razu zalozyli mi "banana"
(moglam sobie wybrac kolczyk jaki chce nosic). Przemywalam woda utleniona i
smarowalam mascia tribiotic i dodatkowo Oxykotem. Jednak i tak nie skrocilo
to czasu gojenia. Trzeba jednak pamietac zeby utrzymywac pepek w czystosci,
bo moze sie dostac jakies zakazenie i wtedy pewnie moze byc nieprzyjemnie.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-09-02 13:26:59

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno , moze troche smieszne pytanko ;o) czy zawartosc
tluszczyku na brzuszku ma znaczenie w czasie przebijania pępka? To znaczy w
jakim przypadku bardziej boli? Jak sądzicie?
Pozdrowionka
Martusia

1. Data: 2002-09-02 15:49:12

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Martusia :
> Mam jeszcze jedno , moze troche smieszne pytanko ;o) czy zawartosc
> tluszczyku na brzuszku ma znaczenie w czasie przebijania pępka? To znaczy w
> jakim przypadku bardziej boli? Jak sądzicie?

Ja tylko tak delikatnie zasugeruję, że panie posiadające nieco więcej
niż odrobinę tłuszczyku na brzuchu raczej nie powinny fundować
sobie kolczyków w pępku - niewiele okropniejszych widoków niż
zdobiony kolczykiem brzuszek wypuczający się znad za ciasnych biodrówek.
Oczywiście nie sugeruję tobie takiego wyglądu, po prostu mi się
przypomniało.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-03 12:33:03

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Sep 2002, Malgorzata Lewicka wrote:

> [...]
> sobie kolczyków w pępku - niewiele okropniejszych widoków niż
> zdobiony kolczykiem brzuszek wypuczający się znad za ciasnych biodrówek.

W przypadku tłuszczyku niewiele gorszy, niż ten sam brzuszek bez
kolczyka...

Pozdrawiam,

Alojzy

Quelle i inne