Włosy przetłuszczone...

1. Data: 2002-08-31 07:48:48

Temat: Włosy przetłuszczone...
Od: "Kasia" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem od jakiegoś czasu ( ok. msc-a czerwca ) zaczeły mi się szybko
przetłuszcać włosy. Jakumyje je w poniedziałek rano to wieczorem tego samego
dnia są już lekko przetłuszczone a na drugi dzień rano nie ma mowy abym
wyszła z takimi włosami więc myszę je codziennie myć. CZy jest coś co
złagodzi te objawy ? Dodam że stosuje różnego rodzaju szampony od bambino po
Timotej. Pomóżcie, błagam !

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-08-31 12:58:29

Temat: Re: Włosy przetłuszczone...
Od: "Ksik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> wyszła z takimi włosami więc myszę je codziennie myć. CZy jest coś co
> złagodzi te objawy ? Dodam że stosuje różnego rodzaju szampony od bambino

Mam podobny problem, który po prostu zaakceptowałam: myję włosy codziennie
rano i już;
kupiłam szampon do częstego mycia :-)
Moja koleżanka twierdzi, że odkąd nie smaruje rąk kremem przed snem to juz
jej się tak nie przetłuszczają włosy :-) ja nie próbowałam
Pytałam juz dermatologa, fryzjera, kosmetyczki - nie ma sposobu (podobno po
porodzie jest lepiej) hehe
Ksik

1. Data: 2002-08-31 20:59:42

Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ksik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

(podobno po
> porodzie jest lepiej) hehe
> Ksik

U zony mojego brata problem nie zniknal po porodzie, a minely juz dwa lata i
nadal myje wlosy kazdego dnia. Mysle, ze to jednak kwestia indywidualna:))
Pozdrawiam, M

1. Data: 2002-09-01 07:50:27

Temat: Odp: Włosy przetłuszczone...
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akqa69$bq2$...@n...onet.pl...
> [...]
> wyszła z takimi włosami więc myszę je codziennie myć. CZy jest coś co
> złagodzi te objawy ? Dodam że stosuje różnego rodzaju szampony od bambino

Byc moze wizyta u dermatologa cos Ci pomoze, ale tak z prywatnego
doswiadczenia moge Ci polecic szampon Timotei z wyciagiem z cytryn (taki
wsciekle zolty) oraz do tego odzywke Mrs Potter do wlosow przetluszczajacych
sie. U mnie dziala, myje wlosy raz na 3 dni i nie widac, zeby sie
przetluszczaly ;). Zanim doszlam do tego zestawu przetestowalam chyba ze 100
innych.

Kania

1. Data: 2002-09-02 09:42:38

Od: "Magda" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj szampon PREGAINE, z apteki, mi pomogło,
pozdrawiam,
magda

1. Data: 2002-09-03 16:55:06

Od: "Kasia" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ksik <o...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akqeid$2ag$...@s...atcom.net.pl...

>(podobno po porodzie jest lepiej) hehe
> Ksik

No cóż mam dopiero 16 lat i nieplanuje broń Boże dziecka ! Przynajmniej
dopóki nieskończę studiów i się nieustatkuje :-)

Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-09-05 10:44:21

Od: "FK" <fk[spam]@xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No cóż mam dopiero 16 lat i nieplanuje broń Boże dziecka ! Przynajmniej
> dopóki nieskończę studiów i się nieustatkuje :-)
>

> Pzdr. Kasia

Nie przejmuj sie, ale nie wiem dlaczego lekarze maja taka tendencje do
wmawiania, ze ciaza jest dobra na wszystko. Moja kolezanka tez miala podobny
problem z przetluszczajacymi wlosami i jeszcze kilka problemow "natury
kobiecej" miedzy innymi bilesne miesiaczkowanie, lekarz za kazdym razem jej
mowil ze wszystko przejdzie po urodzeniu i co? i nic. Po urodzeniu dziecka
bylo dalej to samo, tylko ze teraz lekarz zmienil zdanie, ze po prostu
przejdzie jej z wiekiem. Takze na przetluszczajace sie wlosy to jedyna rada
to codzienne mycie, chyba ze przetluszczaja Ci sie tak szybko ze nawet
codzienne mycie nie wysarczy, a wtedy to juz nie ma innego wyjscia tylko
wizyta u dermatologa, moze on cos wskora.
Pozdrowienia i powodzenia.
Ewka szrujaca glowe codziennie.
PS. Gdzies wyczytalam ze przy przetluszczajacych sie wlosach, niekorzystne
jest uzywanie balsamow, odzywek itp, bez splukiwania, wlosow takich
najlepiej nie zwiazywac, a pozostawic rozpuszczone, przed myciem dobrze
rozczesac i grzebien (szczotke) dokladnie umyc.

Proszę o informacje na temat...
Depilacja laserowa
podraznienie lub inne cholerstwo pod pacha
"ujednolicona skóra"
co myslicie o...?