Depilacja laserowa

1. Data: 2002-08-30 22:32:17

Temat: Depilacja laserowa
Od: "gaga" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie i moglby sie podzielic?
Ewentualnie jakies zaslyszane opienie itp ?
Chodzi mi o bezpieczenstwo, skutecznosc itp.

gaga

1. Data: 2002-08-31 00:16:08

Temat: Re: Depilacja laserowa
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gaga" <g...@r...pl> wrote in message news:akosbv$m78$1@news.tpi.pl...
> Witam :)
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie i moglby sie podzielic?
> Ewentualnie jakies zaslyszane opienie itp ?
> Chodzi mi o bezpieczenstwo, skutecznosc itp.

Przejrzyj poprzednie posty (wątki o depilacji) - sporo tu już napisano na
ten temat.
Anka

1. Data: 2002-08-31 07:00:59

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie i moglby sie podzielic?
> Ewentualnie jakies zaslyszane opienie itp ?
> Chodzi mi o bezpieczenstwo, skutecznosc itp.

Sama sie nie poddawalam takiemu czemus ale mialam przyjemnosc spotkac sie z
kolezanka ktora byla juz po drugim zabiegu.
Z tego co sie orientuje to trzeba wykonac od 3 do 5 w zaleznosci od ilosci
kudelkow na danej czesci ciala.
Kazdy kto sie poddal depilacji laserowej jest zadowolony. Nogi robia sie
naprawde gladziutkie ale trzeba sie troche przemeczyc. Przez kilka tygodni
po laserze nogi sa w oplakanym stanie. Zeby to nie bylo az takie widoczne
nie powinno sie miec opalonych nog. Ale powiem ci ze jak zobaczylam lydki
dziewczyny po tym zabiegu to sie zalamalam. Strup na strupie, pozniej blizna
na bliznie ale w koncu znika. U niej jeszcze po miesiacu bylo widac ale juz
minimalnie. Pozatym potwornie ja nogi swedzialy bo te wloski jej wychodzily
spod skory.
Pomijajac te wszystkie nieciekawe rzeczy jest zadowolona i odklada kase na
inne partie ciala, a odkladac niestety trzeba duzo.

Jak chcesz to troche informacji znajdziesz na stronie:
www.studiolaser.com.pl

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-09-02 12:53:47

Od: "gaga" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za informacje... pogrzebalam troche w archiwum i faktycznie znalazlam
sporo ciekawych rzeczy.

Ale mam dodatkowe pytania :)

Przegladajac strony na ten temat spotkalam sie z wieloma sprzecznymi
informacjami.
Np jedni pisza ze tylko wlosy ciemne, inni ze kazdy kolor wlosow. Jedni ze
nie nalezy sie opalac ani przed ani po, inni ze mozna jedno i drugie albo
tylko przed.
Tak samo jest z bezbolesnoscia, iloscia potrzebnych zabiegow, odstepem
czasowym miedzy zabiegami itp.
Zastanawiam sie czy te roznice wynikaja z tego ze rozne firmy uzywaja
roznych laserow czy tez moze ze stopnia szczerosci w stosunku do klienta...
?

gaga

1. Data: 2002-09-02 17:52:51

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz pisalam to nie ja sie poddalam temu zabiegowi ale powiem Ci co
mowila mi kolezanka.

> Np jedni pisza ze tylko wlosy ciemne, inni ze kazdy kolor wlosow.

Kazdy kolor wlosow. Ci co maja ciemniejsze to jest ich z regoly wiecej i
trzeba wiecej razy isc na zabieg, ale w koncu sie udaje ;)

>Jedni ze
> nie nalezy sie opalac ani przed ani po, inni ze mozna jedno i drugie albo
> tylko przed.

Kolezanka byla juz 2 razy. Za pierwszym razem poszla z nogami bladymi i nic
ja nie bolalo i skora nie wygladala potwornie. Natomiast za drugim razem
miala nozki ladnie opalone. Pani w gabinecie powiedziala ze bedie bardziej
bolalo i dluzej sie goilo. No i tak faktycznie bylo. Mowila ze nie bylo to
takie bezbolesne jak za pierwszym razem. Nogi po depilacji tez nie wygladaly
najlepiej. Po tym jak zeszly strupy widac bylo biale kropki, takie
nieopalone. Bylo widac miejsca w ktorych byl przykladany laser. Nie
wygladalo to ciekawie.
Pozatym miala zabronione opalanie sie po tym zabiegu az nogi nie wruca do
normalnego stany, co w jej przypadku trwalo jakos 3 tygodnie.

> Tak samo jest z bezbolesnoscia, iloscia potrzebnych zabiegow, odstepem
> czasowym miedzy zabiegami itp.

Bezbolesnosc w jej przypadku zalezala od intensywnosci opalenizny na nogach.
Im wieksza opalenizna tym wiekszy bol. Ale nie byl on niedowytrzymania.
Ilosc zabiegow od 3 do 5 w zaleznosci od ilosci wlosow.
Odstep czasowy to jakies 3 miesiace.

Tego niestety nie wiem :(((

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-09-03 17:06:47

Temat: Odp: Depilacja laserowa
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gaga <g...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akvnj2$ia4$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Zastanawiam sie czy te roznice wynikaja z tego ze rozne firmy uzywaja
> roznych laserow czy tez moze ze stopnia szczerosci w stosunku do

Odnośnie bolesności przy zabiegach na skórze opalonej- dzieje sie tak, gdyż
skóra jest - mówic krótko- uszkodzona- prażenie skóry na słońcu nie jest
stanem normalnym- wydzielanie pigmentu to reakcja obronna!
Tak więc nie powinniśmy golić się (niezależnie od tego czy to jest golarka,
depilator czy tez depilacja laserem) zarówno przed opalaniem, jak i po
opalaniu.

pozdr. i życzę wytrwałości
--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

1. Data: 2002-09-04 07:56:57

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
golarka,
> depilator czy tez depilacja laserem) zarówno przed opalaniem, jak i po

Witam,
mam prosbę, czy moglabys zmienic sobie nicka? Jestes druga Ela na tej grupie
i jesli bedziesz sie podpisywac tak samo jak ja , czyli Ela ( a chyba bylam
pierwsza na tej grupie:-))) to innym beda sie mylic, ktora z nas wlasciwie
sie wypowiada w danym watku.

Serdecznie pozdrawiam.
Ela

podraznienie lub inne cholerstwo pod pacha
"ujednolicona skóra"
co myslicie o...?
rostepy!!!
blizna