Re: Depilacja laserowa

From: "Gierappa" <g...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Depilacja laserowa
Date: Mon, 2 Sep 2002 19:52:51 +0200

Jak juz pisalam to nie ja sie poddalam temu zabiegowi ale powiem Ci co
mowila mi kolezanka.

> Np jedni pisza ze tylko wlosy ciemne, inni ze kazdy kolor wlosow.

Kazdy kolor wlosow. Ci co maja ciemniejsze to jest ich z regoly wiecej i
trzeba wiecej razy isc na zabieg, ale w koncu sie udaje ;)

>Jedni ze
> nie nalezy sie opalac ani przed ani po, inni ze mozna jedno i drugie albo
> tylko przed.

Kolezanka byla juz 2 razy. Za pierwszym razem poszla z nogami bladymi i nic
ja nie bolalo i skora nie wygladala potwornie. Natomiast za drugim razem
miala nozki ladnie opalone. Pani w gabinecie powiedziala ze bedie bardziej
bolalo i dluzej sie goilo. No i tak faktycznie bylo. Mowila ze nie bylo to
takie bezbolesne jak za pierwszym razem. Nogi po depilacji tez nie wygladaly
najlepiej. Po tym jak zeszly strupy widac bylo biale kropki, takie
nieopalone. Bylo widac miejsca w ktorych byl przykladany laser. Nie
wygladalo to ciekawie.
Pozatym miala zabronione opalanie sie po tym zabiegu az nogi nie wruca do
normalnego stany, co w jej przypadku trwalo jakos 3 tygodnie.

> Tak samo jest z bezbolesnoscia, iloscia potrzebnych zabiegow, odstepem
> czasowym miedzy zabiegami itp.

Bezbolesnosc w jej przypadku zalezala od intensywnosci opalenizny na nogach.
Im wieksza opalenizna tym wiekszy bol. Ale nie byl on niedowytrzymania.
Ilosc zabiegow od 3 do 5 w zaleznosci od ilosci wlosow.
Odstep czasowy to jakies 3 miesiace.

Tego niestety nie wiem :(((

--
Pozdrawia ANKA