podraznienie lub inne cholerstwo pod pacha

1. Data: 2002-08-30 19:56:12

Temat: podraznienie lub inne cholerstwo pod pacha
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od pewnego czasu pod pacha robia mi sie czerwone krosteczki, z ktorych
moge wyciskac rope.. czasem jedna, czasami dwie czy trzy. skora wokol
nich jest twarda, a po usunieciu ropy one nadal sa duze i twarde.
poczatkowo laczylam ich pojawienie sie z tym, ze pachy depilowalam
woskiem, ale gdy wrocilam do maszynki sytuacja nie zmienila sie. droga
dedukcji stwierdzilam ze moze to byc spowodowane niewalasciwym
dezodorantem, jednak gdy zmienilam go na inny - sprawa /po jakims czasie/
powtorzyla sie. dzis znowu mi to paskudztwo wyszlo i mam pod pacha duza
/tak na upuszek kciuka/ rozowo-czerwona goreczke. poprzednio leczylam
sie za pomoca oxycortu - doszlam do wniosku,iz wyciagnie rope na
wierzch i latwo mi bedzie sie z tym uporac, jednak pozostawial on na
ubraniu zolte /wybitnie ciezkie do zmycia/ plamy...
czy moze ktos mial podobny problem i bedzie mogl mi poradzic?

--
dri
"w glowie sie nie miesci,

1. Data: 2002-08-30 20:00:39

Temat: Re: podraznienie lub inne cholerstwo pod pacha
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ubraniu zolte /wybitnie ciezkie do zmycia/ plamy...
> czy moze ktos mial podobny problem i bedzie mogl mi poradzic?

Kosmetyczka uprzedzała mnie, że takie coś może się pojawić jeśli
bezpośrednio po depilacji woskiem używa się antyprespirantów. To
bezpośrednio to jest 24 godziny.
Idź do lekarza - najlepiej do dermatologa lub miękkiego chirurga.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-30 20:02:50

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 30 Aug 2002 21:56:12 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <d...@f...onet.pl> i powiedziała:

> czy moze ktos mial podobny problem i bedzie mogl mi poradzic?

Dziewczyno, nie eksperymentuj, tylko leć do dermatologa. Mnie się w
ten sposób zaczęło paskudne zapalenie, po kilku latach zdiagnozowane jako
atopowe zapalenie skóry na tel alergicznym (oczywiście testy nie wykazały,
na co alergia, więc tylko zaleczam odnawiające się plamki) . Nie wolno
rozdrapywać, nie używać dezodorantu. Z metod domowych - wysuszać spirytusem,
smarować maścią natłuszczającą typu Alantan, albo pastą cynkową. Najlepiej
zalecza się to niestety maściami opartymi o kortyzon (Elocom, Advantan,
Cutivate), co dobre dla skóry nie jest.

Zuzanka
*:.
You act like you got forever
You've got time, but you ain't got time for me -- Life of Agony

1. Data: 2002-08-31 14:09:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od pewnego czasu pod pacha robia mi sie czerwone krosteczki, z ktorych
> moge wyciskac rope.. czasem jedna, czasami dwie czy trzy. skora wokol
> nich jest twarda, a po usunieciu ropy one nadal sa duze i twarde.
idz do lekarza bo mozga to byc zap gruczolow potowych, albo skorna
sprawa i trzeba zastosowac lek.
iwon(k)a

"ujednolicona skóra"
co myslicie o...?