Cienie

1. Data: 2002-08-30 12:24:32

Temat: Cienie
Od: "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki!
Mam wstrętne cienie po oczami. Taka moja uroda. Co robić by zniknęły!

pozdrawiam, Aneta

1. Data: 2002-08-30 13:31:43

Temat: Re: Cienie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie grupowiczki!
> Mam wstrętne cienie po oczami. Taka moja uroda. Co robić by
zniknęły!

zacząłbym od dobrego odżywiania (nie 'obfitego' czy 'smacznego' tylko
dobrego tj. zawierającego wszystkie potrzebne Ci składniki)

I wyspania się (nie powiem "Mniej seksu więcej snu" bo to do mnie nie
podobne ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-30 13:44:04

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl> napisał w
wiadomości news:akno70$gih$1@news2.tpi.pl...
> Drogie grupowiczki!
> Mam wstrętne cienie po oczami. Taka moja uroda. Co robić by zniknęły!

musisz dobrac sobie dobry krem do oczy, ktory zalagodzi te objawy.
Ja jakies trzy mies. temu kupilam sobie Vichy Retinol C bodajze (w tubce
metalowej)
i wydaje mi sie, ze zlagodzil cienie pod oczami.
A tak miedzy nami bardzo duzo firm ma w swojej ofercie kremy pod oczy,
ktore wlasnie z tym problemem sobie radza.

A ja mam jeszcze moj sposob (wyczytany w jakiejs "madrej" gazecie) na cienie
pod oczami,
ktory stosuje przed waznym wyjsciem, randka, itp.

Na umyte oczy przykladam sobie owiniete w husteczke higieniczna kostki lodu
(pod oczami i na
powieki rowniez) przez okolo2-3 min.
Efekt jest natychmiastowy, cienie optycznie "wybielaja sie" i oczy sa
bardziej swietliste i wypoczete.
Jedna wskazowka: nie trzymaj kostek za dlugo bo mozna bardzo powaznie
przeziebic sobie np. zatoki.

Ale metoda jest warta polecenia.

pozdrawiam
magda

1. Data: 2002-08-30 13:49:51

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl> napisał w
wiadomości news:akno70$gih$1@news2.tpi.pl...
> Drogie grupowiczki!
> Mam wstrętne cienie po oczami. Taka moja uroda. Co robić by zniknęły!

Ja tez niestety mam taka urode, ze oczy sa gleboko osadzone i cienie mam po
oczami. Tak jakby mi ktos podkowki narysowal.Niezaleznie od ew.
niewyspania:-))
Probowalam juz kilku kremow. Ostatnio mam Nivea Q10 pod oczy i wydaje mi
sie, ze wizualnie przynajmniej cienie te nie sa tak duze.

Ela

1. Data: 2002-08-30 13:50:09

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

czesc sluchaj mam ten sam problem ale z moim mezem. nie mysl sobie ze go bije
albo cos takiego ale on ma cienie pod oczami ktore odziedziczyl po swojej
mamie.nie kupuj zadnych kremow wbo to strata pieniedzy. potrzeba nam obu jakis
przepis ale sposobem domowym jesli ktoras z was zna jakiis(kostki lodu
odpadaja) to prosze o pomoc

1. Data: 2002-08-30 14:02:54

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(kostki lodu
> odpadaja) to prosze o pomoc

dlaczego?
magda

1. Data: 2002-08-30 14:07:07

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m wrote:

> [...]
> bardziej swietliste i wypoczete.
> Jedna wskazowka: nie trzymaj kostek za dlugo bo mozna bardzo powaznie

Potwierdzam- niezle dziala ale to niestety chwilowe. Na since i zmeczone
oczy pomagaja tez troche oklady z herbaty, oklady z ogórka i krem ze
swietlika.
Co do kremów rozjasniajacych- u siebie jakos efektów specjalnych nie
zauwazylam, wiec sobie darowalam. Uzywam tylko korektora w sztyfcie pod
oczy i praktycznie to jedyny kosmetyk kolorowy jakiego uzywam non stop (
choc pewnie dorabiam sobie tym paru zmarszczek mimicznych na przyszlosc
wiecej ). Najlepiej IMHO maskuja okulary :))))))
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-30 15:25:51

Od: "Skakanka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie grupowiczki!
> Mam wstrętne cienie po oczami. Taka moja uroda. Co robić by zniknęły!

Jest taki krem pod oczy St. Ives. Nazywa sie cos tam cos tam Dark Circles.
Na moja kolezanke podzialal jak burza, na mnie nie bo.... go nie chce
uzywac. Mam male cienie pod oczami i kiedy je zamaskuje (np korektorem i to
dobrze dobranym) wygladam glupio!
Wiec moje cienie bardzo lubie, a ten krem jest naprawde skuteczny, co mnie
zdziwilo, bo nie wierze w kosmetyki tego typu. kosztuje okolo 50 zl, ale
chyba warto.

Kaska
to znaczy Skakanka

1. Data: 2002-09-02 09:34:11

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Aneta :
> Drogie grupowiczki!
> Mam wstrętne cienie po oczami. Taka moja uroda. Co robić by zniknęły!

Ja, posiadaczka wiecznych cieni pod oczami, kupiłam sobie
Thermal S-Yeux Vichy i efekty widać wyraźnie. :) Mimo że nie dosypiam
ostatnio, przestałam wyglądać upiór przy pracy. A że zauważył to nawet
mój wiecznie roztargniony SO, to skutek z pewnością jest wymierny. :)
Tylko ten żel kosztuje potworne pieniądze.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

Przydtane darmowe
Solarin.
Strony internetowe z cwiczeniami?
Problemy z depilatorem
Na czym polega fenomen sklepu na Grochowskiej w W-wie