blizna

1. Data: 2002-08-30 13:15:07

Temat: blizna
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po operacji kregoslupa szyjnego pozstala mi na szyi blizna. Po samej
operacji bardzo dobrze ja traktowalam i smarowalam preparatami na blizny,
wiec jest bardzo blada.
Sama jednak swiadomosc, ze ona tam jest jest dla mnie dobijajaca. (kobiety
sa prozne).
Czy sa jakies preparaty splycajace blizny? Nie mowie oczywiscie o peelingu
azjatyckim czy czyms takim...

Magda

1. Data: 2002-08-30 14:02:07

Temat: Odp: blizna
Od: "IDA" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdunia <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aknrau$t3r$...@f...man.torun.pl...
> Czy sa jakies preparaty splycajace blizny? Nie mowie oczywiscie o peelingu
> azjatyckim czy czyms takim...
>
> Magda

contratubex-"rozpuszczajacy" zgrubienia uzywalam po operacji, calkiem
niezle efekty. Oprocz tego preparaty wybielajace.

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2002-08-30 14:19:33

Temat: Re: blizna
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"IDA" <x...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> contratubex-"rozpuszczajacy" zgrubienia uzywalam po operacji, calkiem
> niezle efekty. Oprocz tego preparaty wybielajace.
Wlasnie to uzywalam, ale obecnie nie daje zadnych dokladnei efektow.
A jakie dokaldnie wybielajace preparaty???

Magda

1. Data: 2002-08-30 14:28:25

Od: "IDA" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> A jakie dokaldnie wybielajace preparaty???
>
> Magda

drula i unitone (programme Bi-phasique). U mnie sprawdzil sie zwlaszcza ten
drugi preparat, ale zuzylam 2 opakowania

IDa

1. Data: 2002-08-30 14:28:36

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .

> drula i unitone (programme Bi-phasique). U mnie sprawdzil sie zwlaszcza
ten
> drugi preparat, ale zuzylam 2 opakowania

Jakiej firmy i gdzie do kupienia??? (przepraszam za pytania)

Magda

1. Data: 2002-08-30 15:33:27

Od: "IDA" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiej firmy i gdzie do kupienia??? (przepraszam za pytania)
>
> Magda

Drula to krem produkcji niemieckiej, firma nazywa sie bodajze Drula Fabrik
dr.O.Druckrey
Unitone to kilka kremow do wyboru oraz zestaw programme Bi-phasique, ktorego
ja uzywalam. Sklada sie z fiolki z pipetka z preparatem odbarwiajacym i
kremu do stosowania na dzien. To preparta francuski firmy Laboratoires Isis.
Obie rzeczy kupowalam w aptece ( bez recepty), z tym, ze po Unitone efekty
byly lepsze. Obu uzywalam do wybielenia dosc duzych blizn pooperacyjnych i
nie zauwazylam zadnych dzialan ubocznych.

IDa

1. Data: 2002-08-30 21:59:17

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:
> [...]
> (kobiety sa prozne).
> Czy sa jakies preparaty splycajace blizny? Nie mowie oczywiscie o

A dowiadywałaś się o laserowe usuwanie blizn?

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-08-31 06:22:16

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira wrote:

> pozdrawiam,
> Elvira

O nie !!!!

Albo nie.
Cześć Elvira, fajnie, że na urodę pisujesz,
ale błagam, zacznij odpisywać na posty czasem,
echhh....a z resztą.
Do Ciebie to można jak grochem .....;(

--
GABi

1. Data: 2002-09-02 06:11:59

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

GABi napisał(a) w wiadomości: <3...@g...pl>...

> [...]
>
>Albo nie.
>Cześć Elvira, fajnie, że na urodę pisujesz,
>ale błagam, zacznij odpisywać na posty czasem,

to wołanie na puszczy... przeca ona nigdy nie odpisuje. :-))) Ale brakowało
mi Elvirki na tej grupie z jej arnoldowym stylem pisania. :-)

--
___________________"Stachanow"______ _ _ ___ ______ __ _ _
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

1. Data: 2002-09-10 19:49:28

Od: "Marysia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie czy te preparaty dzialaja tez na stare blizny? I o co
chodzi z tym efektem wybielania. Bo ja mam 20 letnia blizne na twarzy ale
ona jest czerwonawa i nie wiem czy to sie nada. Jest natomiast gladka!
Pozdrawiam
Użytkownik "IDA" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> contratubex-"rozpuszczajacy" zgrubienia uzywalam po operacji, calkiem
> niezle efekty. Oprocz tego preparaty wybielajace.

Cienie
Przydtane darmowe
Solarin.
Strony internetowe z cwiczeniami?