Kolczyk w pepku (wroclaw)

1. Data: 2003-07-07 20:12:16

Temat: Kolczyk w pepku (wroclaw)
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny :)

czy ktoras z Was przebijala pepek i moze polecic mi zaklad we wrocku gdzie
zrobia to porzadnie? nie chodzi mi o salon pericingu a raczej o kosmetyczke.
I jeszcze moze ile to kosztowalo (bo z cenami wiem ze jest roznie, nawet
baaardzo roznie ; / ). No i moze jeszcze kilka slow o tym czy bardzo bolalo
i w ogole jakie wrazenia (acha i czy dlugo trwala cala ta procedura? bo
pistoletem to raz dwa i nic nie czuc a igla to juz troche trwa: / ).
Bede wdzieczna za info, dziekuje

Pozdro
Ania

1. Data: 2003-07-08 07:10:37

Temat: Re: Kolczyk w pepku (wroclaw)
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i moze jeszcze kilka slow o tym czy bardzo bolalo
> i w ogole jakie wrazenia (acha i czy dlugo trwala cala ta procedura? bo
> pistoletem to raz dwa i nic nie czuc a igla to juz troche trwa: / ).
Hej,
Ustosunkuję się tylko do tej części postu, bom nie z Wrocka :)
Miałam przebijany pępek igłą, ból można porównać do dawania zastrzyku w
brzuch podskórnie. Fałd skóry był chwycony szczypczykami z kółkami na
końcach i w te kółka właśnie wchodzi igła. Nie trwa to długo, a po
doświadczeniach z przebijaniem innych części ciała pistoletem - myślę że nie
boli bardziej. A goi się zapewne tak samo w obu przypadkach, czyli dość
długo, w dodatku miejsce jest narażone na urazy (paski, zakończenia spodni
itp.) Mój goił się pół roku, ale od tej pory ani razu się nie 'paskudził',
mogę sama wymieniać kolczyk. Smaruj ten pępek Oxycortem - jest co prawda na
receptę, ale może uda Ci się zdobyć.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-07-08 12:00:47

Od: "Kondziopio" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Dlugo zastanawialam sie nad podjeciem tej decyzji bo balam sie bolu, ale
przede wszystkim pozniejszego babrania. W koncu zdecydowalam sie i zrobilam
to pod koniec kwietnia tego roku wlasnie we Wrocku i moge Ci szczerze
polecic gabinet w ktorym dokonano zabiegu. Jest to gabinet kosmetyczny chyba
przy ul Horbaczewskiego, kolo Astry. Jest schowany za blokiem pomalowanym na
zolto, ale latwo tam trafic bo na chodniku sa zrobione strzalki sprayem. Co
do samego zabiegu to wygladalo to w nastepujacy sposob : pani poprosila
zebym przyszla na godz przed umowiona wizyta, zeby mogla zaaplikowac mi
znieczulenie. Posmarowala mi okolice pepka kremem znieczulajacym i czekalam
godz na jego uaktywnienie, potem jeszcze popsikala mi to miejsce zmrazaczem.
Z zabiegu najbardziej bolesne jest zlapanie faldu skory szczypcami z dziurka
przez ktora przeklada sie igle, ale ten bol mozna wytrzymac. Wszystko jest
sterylnie zapakowane, kosmetyczka uzywa jednorazowych rekawiiczek itd, wiec
nie ma obaw co do zakazenia. Pozniej jest problem ze spaniem na brzuchu
przez kilka nocy, ale powoli sie mozna z tym oswoic. Sam zabieg trwa ok 15
min.
Teraz jeszcze troszke mi ropieje, ale jest coraz lepiej.
Acha! koszt zabiegu ze sterylnym kolczykiem ze stali chirurgicznej to 100zl.
Polecam jeszcze raz i napisz cos jak juz sie zdecydujesz. We wspomnianym
salonie kosmetyczka opowie Ci wyczerpujaco o calej procedurze i dostaniesz
instrukcje jak dbac o pepek po zabiegu. Zycze milej zabawy!
Aivi

1. Data: 2003-07-08 12:26:39

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie

i jeszcze pytanko, moge od razu przyniesc swoj kolczyk (bo chcialam takie
male 2 kuleczki bez zadnych brylancikow i takich tam) a pewnie takich juz
nie maja bo to najbardziej popularny 'ksztalt' ?
A jak juz pojde to za jakis miesiac jak bede sama w chacie i bede sobie
mogla spokojnie wzdychac jakie to bylo straszne :P i zeby sie tak od razu
nikt nie domyslil, bo znow mi rabanu narobia i beda kazali wyciagac jak to
bylo w przypadku nosa :P

Jeszcze raz dziekuje
Pozdrawiam
Abia

1. Data: 2003-07-08 13:34:59

Od: "Kondziopio" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja tam zwykle kuleczki jedna troszke wieksza od drugiej. Jesli chcesz miec
swoj kolczyk to nie ma problemu placisz o 20zl mniej, tylko stawiaja wymog
ze musi byc sterylnie zapakowany, bo w innym wypadku oni nie maja ochoty
brac odpowiedzialnosci za ewentualne zakazenia itd. Wiec chyba najbardziej
oplaca sie wziac kolczyk od nich, za 20 zl chyba nie kupisz takiego ze
stali, a srebrnych nie polecaja. I jeszcze jedno, wez dowod osobisty bo
trzeba tam na miejscu wypelnic ankiete, to takie ich zabezpieczenie, ze oni
wszystkich zasad dopelnili i nie biora odpowiedzialnosci za ew komplikacje.
Pozdrawiam
Aivi

1. Data: 2003-07-08 15:51:50

Od: "Nelka" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja polecam salon "Doris" na Oławskiej

szybko, niemal bezbolesnie, fachowo i sympatycznie bo z panem który dokonuje
"operacji" można niezle pozartowac.
Ja zapłaciłam 120 zł - ale cena zależy od kolczyka jaki sobie wybierzesz, a
jak masz swój to na pewno jest dużo niższa:)

no i goiło się bez problemów
byłąm zdziwiona, że zabieg którego sie tak bałam to takie "nic"

pozdrawiam i nie bój sie!! to jest moment;)))))

1. Data: 2003-07-08 17:00:03

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> wrote:

> Nie trwa to długo, a po doświadczeniach z przebijaniem
> innych części ciała pistoletem - myślę że nie boli bardziej.

Chodzi Ci o porównanie z przekłuwaniem uszu czy innej części ciała?

> Smaruj ten pępek Oxycortem - jest co prawda na receptę

Jak każdy antybiotyk;)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-08 20:11:04

Temat: Odp: Kolczyk w pepku (wroclaw)
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@w...pl

> nie chodzi mi o salon pericingu a raczej o kosmetyczke.

czemu u kosmetyczki chcesz robic?

> I jeszcze moze ile to kosztowalo (bo z cenami wiem ze jest roznie, nawet
> baaardzo roznie ; / ).

100 zł

No i moze jeszcze kilka slow o tym czy bardzo bolalo
> i w ogole jakie wrazenia (acha i czy dlugo trwala cala ta procedura? bo
> pistoletem to raz dwa i nic nie czuc a igla to juz troche trwa: / ).

Prawie wcale nie boli,tylko czuc ukłucie.Trwa to tyle czasu ile zajmuje
zaznaczenie kropki na pępku,wbicie igly i zalozenie kolczyka ;-) Krótko.

1. Data: 2003-07-08 22:20:55

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> czemu u kosmetyczki chcesz robic?
Bo w salonie (czasami) ostro zdzieraja, u kosmetyczki przebijalam nos za
30zl a kumpela w salonie za 100zl ! i do tego z maksymalnie badziewnym
kolczykiem. poza tym zdaje mi sie ze u kosmetyczki bedzie 'sterylniej' ale
chyba glupio mi sie zdaje. chyba lepiej bede sie czula jak rzecz bedzie
miala w jasnym pokoiku u kosmetyczki niz w salonie ze scianami oklejonymi
plakatami z poprzebijanymi roznymi czesciami ciala i 10 000 wzorami tatuazy
;))

> 100 zł
No wlasnie, ta suma najczescoej sie pojawia (inna kolezanka przebijala za
50zl a dzien pozniej do tego samego zakladu poszla inna kolezanka i
zaplacila 100zl)

> Prawie wcale nie boli,tylko czuc ukłucie.Trwa to tyle czasu ile zajmuje
> zaznaczenie kropki na pępku,wbicie igly i zalozenie kolczyka ;-) Krótko.
Chodzilo mi glownie o to wbijanie igly i ewentualnie montowanie kolczyka ;)
a nie ogolny czas wizyty. Bo jak boli to spoko, tylko zeby to nie trwalo
dlugo.
No ale oki, chyba juz jestem zdecydowana :)

Ania

1. Data: 2003-07-09 07:12:35

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o porównanie z przekłuwaniem uszu czy innej części ciała?

Innej :)

Magda

Żel po depilacji Tanita
prosze o pomoc