Kolczyki

1. Data: 1999-12-28 03:55:44

Temat: Kolczyki
Od: "Pszemol" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nika wrote in message <848snr$t6e$1@korweta.task.gda.pl>...
>Interesuje mnie opinia ludzi, ktorzy zarazili sie juz piercingiem, albo tych
>ktorzy maja cos z tym wspolnego, na temat szkodliwosci takich zabiegow. Nie
>chodzi mi oczywiscie o przekluwanie uszu, ale np. jezyka czy pepka. Czy w
>ten sposob mozna uszkodzic sobie jakies nerwy (jezyk) i czym grozi zakazenie
>(pepek). Slyszalam juz wiele negatywnych opinii, ale mysle, ze pochodzily
>one od osob niewtajemniczonych. mnie chodzi o medyczny punkt widzenia.

Czyżby ta idiotyczna moda była już popularna również w Polsce?
Dziewczyno! Nie oszpecaj się! To nie jest nic pięknego!
Co Ci się w tym podoba? Podnieca to niezdrowo Twojego chłopaka?
Pewnie następnym razem zapytasz o tatuaże na piersiach lub półdupku,
a może już je masz? Po co chcesz udziwnić swoje ciało? Po co?

Poza tym, aspekty medyczne to chyba raczej na news:pl.sci.medycyna