Kolczyki.

1. Data: 2003-11-11 20:11:27

Temat: Kolczyki.
Od: "Robert" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja Pani prosi mnie o zgode, zeby zalozyla sobie kolczyki w miejscu
intymnym.
Czy to daje kobiecie jakies dodatkowe doznania, czy jest to bezpieczne?
Pzdr.
Robert

1. Data: 2003-11-11 20:39:22

Temat: Re: Kolczyki.
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał/a w news:borfgc$r1o$1@atlantis.news.tpi.pl:

> moja Pani prosi mnie o zgode, zeby zalozyla sobie kolczyki w
> miejscu intymnym.
> Czy to daje kobiecie jakies dodatkowe doznania, czy jest to
> bezpieczne?

NTG -> pl.soc.seks

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-11 20:44:01

Od: "Joachim D. Nawrot" <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Robert [z adresu e-mail r...@t...pl] napisał(a):

[...]

"Robert", "moja pani prosi o zgodę (...) założyła kolczyki (...) czy to
daje kobiecie (...) doznania..."
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
o sso chodzi??

--
pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

1. Data: 2003-11-11 20:44:34

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> [...]
> intymnym.
> Czy to daje kobiecie jakies dodatkowe doznania, czy jest to

Podobno kolczyk w łechtaczne zwiększa intensywność przeżywanych orgazmów.
Nie wiem, ile w tym prawdy, a ile mitu, ponieważ sama kolczyka tam nie mam i
nie zamierzam mieć. Czy bezpieczne to trudno powiedzieć...napewno wiele
zależy od warunków, w jakich przeprowadzi się zabieg. Niemniej powinno się
pamiętać, że to jest ciało obce wprowadzane w jedną z delikatniejszych
części ciała.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 21:34:46

Temat: Re: Kolczyki. [OT]
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> NTG -> pl.soc.seks

No, pierwsza część pytania to owszem, zgadzam sie z Tobą. Ale druga? W
końcu mówimy tu o kolczykach w nosie, uszach, pępku to czemy nie gdzie
indziej?:-) A jeśli zrobi jej sie jakieś zakażenie i będzie miała
rozległą bliznę albo będzie musiała zostac poddana zabiegowi
chirurgicznemu to na pewno będzie to ubytek urody:-) Nie widocznej dla
wszystkich ale jednak:-)
Swoja drogą to dziwne że na usenecie nie ma grupy od piercingu i
tatuażu, tongue splitingu, scaringu i tym podobnych "upiększeń"... Może
zaczniemy zakładać podgrupy? Na przykład "pl.rec.uroda.anty" albo
"pl.rec.uroda.inaczej":-)?

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-12 15:18:18

Od: "Joachim D. Nawrot" <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM [z adresu e-mail dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl]
napisał(a):

: Może zaczniemy zakładać podgrupy? Na przykład "pl.rec.uroda.anty" albo
: "pl.rec.uroda.inaczej":-)?

pl.rec.urodziwi.inaczej

1. Data: 2003-11-12 16:38:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Nov 2003 22:34:46 +0100, DominikaNM
<dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote:
[...]

piercing etc. jest jak najbardziej w temacie tej grupy.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Film w Gazecie wyborczej
Kosmetyki kolorowe dla Panów
gdzie depilacja w Poznaniu?