Koldry welniane - pokazy

1. Data: 2005-08-27 20:30:17

Temat: Koldry welniane - pokazy
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Bylem dzisiaj na pokazie koldry welnianej. Pare rzeczy sie dowiedzialem,
pare wiedzialem, pare bylo oczywistych. Jako ze jestem alergikiem,
bardzo zainteresowalo mnie co tez ten Pan opowiadal (brak
przepuszczalnosci powietrza, roztocza, choroby itp. sprawy).
Tak w skrocie z jego wywodu wynikalo, ze wszystkie tradycyjne posciele i
koldry mozna wywalic na smietnik. Nawet proponowal zrobic eksperyment w
domu. Zapakowac poduszke na ktorej spimy do foliowego worka, szczelnie
zamknac i zostawic na 2-3 dni. Podobno wychodzi makabra (nie probowalem)
:).
Wszystko pieknie fajnie, tylko wiadomo.......cena. 3000 zl - rabat 1000
zl (marketingowy belkot) + promocyjne dodatki i tak jest suma dla mnie
zaporowa.
Jako, ze niedlugo bede kupowal swoja pierwsza posciel prosze o rade co
warto kupic, a czego nie. Cos antyalergicznego wysoce wskazane :) Moze
da sie kupic taka posciel w normalnej cenie? Jakos nie chce mi sie
wierzyc, ze to az tyle normalnie jest warte. A moze sie myle?

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-08-28 06:34:14

Temat: Re: Koldry welniane - pokazy
Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :).
> Wszystko pieknie fajnie, tylko wiadomo.......cena. 3000 zl - rabat 1000
> zl (marketingowy belkot) + promocyjne dodatki i tak jest suma dla mnie
> zaporowa.

Kołdry wełniane w fizelinie (czy jak się to nazywa ;) były w Ikei za
kilkadziesiąt zł. Nie wiem, czy aktualnie sprzedają coś takiego.
Sprawdź zanim zasilisz czyjeś konto kwotą 2000 zł.

--
Marek

3. Data: 2005-08-28 07:38:10

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris napisała:
> Jako, ze niedlugo bede kupowal swoja pierwsza posciel prosze o rade co
> warto kupic, a czego nie.

A do tej pory to spałaś bez pościeli?:)

Pozdrawiam A.

"Prawa są jak pajęczyny, poprzez które przedostają się wielkie muchy,
a w których więzną małe." Monteskiusz.

4. Data: 2005-08-28 08:02:00

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Ch." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> A do tej pory to spałaś bez pościeli?:)

Spalem, na poscieli rodzicow. Czas na swoje zycie, mieszkanie i posciel
:)

pozdrawiam
Laris

5. Data: 2005-08-28 08:14:33

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domu. Zapakowac poduszke na ktorej spimy do foliowego worka, szczelnie
> zamknac i zostawic na 2-3 dni. Podobno wychodzi makabra (nie probowalem)

Kazda uzywana posciel (nawet wykonana z welny krolikow marsjanskich) jezeli
zostanie zawinieta szczelnie na 2-3 dni powinna byc..... jak to okresliles -
makabryczna. Co innego nowa - bo w tym przypadku nie ma na niej wszystkich
zyjatek ktore mieszkaja sobie bez zameldowania na czlowieku i nie dokladaja
sie do czynszu. Malo prawdopodobne, by ta welniana zachowywala sie inaczej -
tu chodzi nie tylko o wypelnienie.
Ale bardzo lubie takie teorie wysnuwane przez akwizytorow - to tak jak
program na Discovery - "Lowcy mitow"

Pozdrrr.... Reksio

6. Data: 2005-08-28 08:17:57

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris napisała:
> Spalem, na poscieli rodzicow. Czas na swoje zycie, mieszkanie i posciel
> :)
No to wszystkiego najlepszego w "nowym życiu" :)
Zapamiętaj pierwszy sen w nowym mieszkaniu mój się spełnił.

7. Data: 2005-08-28 10:56:07

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

> No to wszystkiego najlepszego w "nowym życiu" :)
> Zapamiętaj pierwszy sen w nowym mieszkaniu mój się spełnił.

Serdecznie dziekuje. Na pewno zapamietam :)

pozdrawiam
Laris

8. Data: 2005-08-28 11:03:29

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dokladaja
> sie do czynszu. Malo prawdopodobne, by ta welniana zachowywala sie

No wlasnie jestem ciekawy ile w tym prawdy. Wedlug niego kurzu nie
lapie, oddycha taka posciel, naskorek i inny syf z poscieli idzie bez
problemu zrzucic. Wypelnienie bylo silikonowe. A wiec niby zero pozywki
dla roztoczy.

pozdrawiam
Laris

9. Data: 2005-08-28 11:55:03

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris napisał(a):
> problemu zrzucic. Wypelnienie bylo silikonowe. A wiec niby zero pozywki
> dla roztoczy.

Imho pożywką są właśnie 'resztki' ludzkie - czyli wszystko co się z nas
sypie - a nie wkład kołdrzany niezależnie jaki by on nie był...

Swoją drogą ciekawe jak bym wyglądał, jakby mnie zawinąć szczelnie w
worek na 3 dni i co by ze mnie wylazło :DDD

Kupiłem jakąś najprostszą kołdrę w IK.A i się jakoś wole nie zastanawiać
co tam w niej łazi ... uczulenie mam takie samo, niezależnie czy w
środku jest syntetyk czy pierze - bardziej się sypie i kurzy z materaca,
z poszewek, z ubrania niż z kołdry.

pzdr, scoo

10. Data: 2005-08-28 12:03:11

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Laris wrote:
> [...]
> lapie, oddycha taka posciel, naskorek i inny syf z poscieli idzie bez
> problemu zrzucic. Wypelnienie bylo silikonowe. A wiec niby zero pozywki

Może to i prawda, tylko porównaj ceny z dowolnego innego źródła:
http://www.boguslawnowak.istore.pl/sklep,1122,147518
74,33071538883179,01,,pl-pln,8157,0.html

A wszystkie te silikonowe włókna wypełniające o ile wiem są
i tak firmy DuPont, więc kołdry różnią się głównie ilością
włókien (waga kołdry) i ceną...

Używam kołdry z włóknami Hollofil Allerban od mniej więcej
dwóch lat i chwalę sobie - przede wszystkim jej lekkość.
--
Slaw

Fachowcy-zywic czy nie zywic
Zmywarka 45cm
jaki kocioł ogrzewanie ?
jakie rolety zewnetrzne, jakies firmy (Wroclaw/okolice)
Ariston sprzęt AGD - opinie [pralka AVSF 129]