Kolejni wrogowie kościoła

1. Data: 2014-11-24 17:46:01

Temat: Kolejni wrogowie kościoła
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Józef Michalik: Ludzie wykształceni i nieprości są zagrożeniem

Józef Michalik (biskup przemyski) zachęcał, aby nie bać się trudu, ale zachować
wierność tradycji, bo "przez tysiąc lat chrześcijaństwo się utrzymało na naszej
ziemi, dzięki prostemu człowiekowi". Zaznaczył przy tym, że prostota jest niezależna
od wykształcenia. - Bójcie się wykształconych, a nieprostych serc, bo to jest
zagrożenie - przestrzegał (...).

***

Komentarz redakcji:

Rzeczywiście instytucja Kościoła rzymskokatolickiego utrzymała się na naszej ziemi
dzięki prostemu człowiekowi, który przez wieki był zmuszany do niewolniczej pracy i
danin na rzecz biskupów.

Michalik słusznie boi się ludzi wykształconych i nieprostych - dużo łatwiej
hierarchom było wykorzystywać do swoich celów analfabetów, jak choćby kilkadziesiąt
lat temu w II RP, gdy wyprowadzano ich na ulicę w obronie ojczyzny przed
"bolszewizacją", bo władze Polski, tak jak władze państw w Europie Zachodniej,
chciały wprowadzić do prawa możliwość rozwodu.

Teraz, gdy polskie społeczeństwo potrafi czytać i pisać, a coraz więcej osób kończy
szkoły średnie i wyższe, sterowanie "prostymi sercami" jest dla biskupów znacznie
trudniejsze. Przykładem może być ich wielka kampania przeciwko równości płci,
nazywanej "ideologią gender" - kampania biskupów stała się powszechnym obiektem kpin
i żartów.

2. Data: 2014-11-24 22:16:57

Temat: Re: Kolejni wrogowie kościoła
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-24 o 17:46, glob pisze:
> Józef Michalik: Ludzie wykształceni i nieprości są zagrożeniem

Proszę o źródło z autoryzowana wypowiedzią .

3. Data: 2014-11-25 06:25:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A po co masz cytat jego wypowiedzi, dość znane bo to jest afera jak z dziećmi co
księży gwałcą. No niestety komuchy Katyń i podpuszczanie buractwa na inteligencje,
okupant watykański to samo. Do kleru chodzą jedynie przygłupy,bo srająca po kulosach
wiocha z nienawiści, bez Stalincia albo Mordeczej sekty, przeżyć nie może.

4. Data: 2014-11-25 12:08:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Proszę o źródło z autoryzowana wypowiedzią .

Nieustannie kretynem jesteś.

5. Data: 2014-11-25 17:23:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-24 22:16, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Proszę o źródło z autoryzowana wypowiedzią .

Ale jesteś za czy przeciw?

6. Data: 2014-11-25 17:48:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Tutaj mamy co ciekawsze wypowiedzi klerusia, inaczej kochajego, bo oni naprawdę są
inaczej kochający, bo kwik nienawiści to miłosierdzie," pochylanie nie nad maluczkimi
"itd.

http://watykanizacja.blogspot.com/

7. Data: 2014-11-25 22:17:04

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-25 o 06:25, glob pisze:
> [...]
wiocha z nienawiści, bez Stalincia albo Mordeczej sekty, przeżyć nie może.
Dużo pustych słów, mało konkretów...

Jak znane to wobec tego łatwo ci będzie zaprezentować tą wypowiedź
Michalika. Nieautoryzowane wypowiedzi mnie nie interesują. Chcę po
prostu usłyszeć wypowiedź z jego ust a nie jakieś obłędne szczekoty
propagandzisty, który z takiego czy innego powodu chce mu dokopać,
poniżyć w oczach ludzi.

8. Data: 2014-11-25 22:17:22

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-25 o 17:23, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-11-24 22:16, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Ale jesteś za czy przeciw?

Jak najbardziej przeciw słuchaniu ogłupiaczy którzy wypowiadają się
samowolnie w imieniu autora, na dodatek wbrew jego woli.

9. Data: 2014-11-26 05:42:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Przecież masz cytat, sobie go wpisz w google, a artykułów multum. Tylko ty masz
problem, bo jak ci ogóra smród z watykanu w pośladki włoży, to taki przygłup uwierzy
że to zakrystia i dlatego inteligencji oddawna nie ma w kościele, bo nie są debilami
i zboczeniec nie wmówi że jest cnotliwy, albo jego dogmaty moralne, tylko buractwo w
to uwierzy, więc inteligencja zagrożeniem bo jeszcze buraczek się otrze i przestanie
gówna do pyska łapać.

10. Data: 2014-12-03 12:24:10

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-26 o 05:42, glob pisze:
> [...]
to uwierzy, więc inteligencja zagrożeniem bo jeszcze buraczek się otrze i przestanie

Jak już wspominałem - cytaty mnie zupełnie nie interesują.. Ja już
rzygam tym cytowaniem Putinów, Brevików, Kadafich czy Chavezów itd. w
oficjalnej propagandzie, przy absolutnym braku autoryzowanych
wypowiedzi. Niech chociaż użytkownicy w Usenecie dadzą sobie spokój z
tym cytowaniem fragmentów wyrwanych z kontekstu wypowiedzi danej osoby.

Przychodzi szef PKW do psychiatry
Co ma wspólnego talib polski z talibem islamskim?
Pruderia
Kubuś Puchatek gorszy katolików.
Kubu Puchatek gorszy katoli