Kolejny chojrak

1. Data: 2021-12-10 11:18:57

Temat: Kolejny chojrak
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda tylko, że pewnie przekonał do swoich poglądów wielu ludzi w
swojej okolicy.

Sprzeciwiał się obostrzeniom i mówił o "segregacji szczepionkowej".
Teraz trafił do szpitala (medonet.pl)
<https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/sz
czepionka-na-covid-19,gerard-wolski-trafil-do-szpita
la--przeciwnik-obostrzen-byl-w-ciezkim-stanie,artyku
l,47272416.html>

--
Ewa

2. Data: 2021-12-10 12:42:12

Temat: Re: Kolejny chojrak
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2021 o 11:18, FEniks pisze:
> [...]
czepionka-na-covid-19,gerard-wolski-trafil-do-szpita
la--przeciwnik-obostrzen-byl-w-ciezkim-stanie,artyku

Chojrak nie chojrak, ma prawo do własnego zdania. Mi osobiście takie
osoby imponują. Poza tym podobno szczepionka nie wyklucza szpitala, mało
tego, nie wyklucza nawet nosicielstwa... a tu "paszporty". Co tu do
diabła jest grane?

3. Data: 2021-12-10 14:30:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czepionka-na-covid-19,gerard-wolski-trafil-do-szpita
la--przeciwnik-obostrzen-byl-w-ciezkim-stanie,artyku

Ciekawy fragment (widoczny na zdjęciu):
"...po 6 dniach walki z covidem za pomocą amantadyny (która niewątpliwie
zatrzymała degradację mojego organizmu i być może życie mi uratowała (...)"

Niewątpliwie? Jak on to stwierdził? Albo jak to stwierdziła ta pani
"lekarka", która mu ją przepisała?
Skąd wie, że bez tej amantadyny postęp choroby nie miałby u niego
takiego samego przebiegu?

Doświadczył covida na własnej skórze i niczego go to nie nauczyło. Zero
wniosków...

https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
zepionka-na-covid-19,prof--kuna--do-watpiacych-w-szc
zepienia-mowimy-tylko--jak-chcesz-umrzec--to-umieraj
,artykul,92225448.html

"(...)
Prof. Kuna: Osoby, które wierzą w to, że szczepionki szkodzą i nie biorą
żadnych, to ok. 5-10 proc. społeczeństwa. Nie jest to większość, to
ogromna mniejszość.
(...)
AP: I tej części się nie przekona?
P.K.: W żaden sposób i w zasadzie nie ma sensu przekonywać. Szkoda
wysiłku, czasu, bo to w ich przypadku "wiara"."

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2021-12-10 18:20:37

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.12.21 um 14:30 schrieb Kviat:

> [...]
> P.K.: W żaden sposób i w zasadzie nie ma sensu przekonywać. Szkoda
> wysiłku, czasu, bo to w ich przypadku "wiara"."

Ponizej kolekcja wszystkich środków przeciw covid-19:

Witamina C, witamina B, cynk, novalgina, paracetamol, ivermectin,
chlordioxid, amantadyna, dexamethason, hydroxychloroquin (ale nie
chloroquinphosphat!!!), hydroxychloroquin w połaczeniu z antybiotykiem
azithromycin i chloroquin. Poza tym homeopatia i tradycyjna medycyna
chińska.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

????????????????
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
????????????????

5. Data: 2021-12-10 19:12:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2021 o 18:20, Sylvio Balconetti pisze:

> Ponizej kolekcja wszystkich środków przeciw covid-19:
>
> Witamina C,

Ale ta lewoskrętna, czy ta prawoskrętna?

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2021-12-10 19:51:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2021 o 18:20, Sylvio Balconetti pisze:
> Ponizej kolekcja wszystkich środków przeciw covid-19:
>
> Witamina C, witamina B, cynk, novalgina, paracetamol, ivermectin,
> chlordioxid, amantadyna

Jeśli chodzi o amantadynę, to podobno pojawiło się jakieś badanie, które
potwierdza jej działanie lecznicze przy covid.

https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
dzi/leczenie-koronawirusa,amantadyna-w-zwalczaniu-co
vid-19--jest-nowe-badanie-i-nowe-odkrycie,artykul,56
851703.html

--
Ewa

7. Data: 2021-12-12 08:27:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> osoby imponują. Poza tym podobno szczepionka nie wyklucza szpitala, mało
> tego, nie wyklucza nawet nosicielstwa... a tu "paszporty". Co tu do

Widzę, że zacząłeś myśleć.
Chodzi o to, żeby ludzie się sami!!! podzielili. A potem można z nimi
zrobić już wszystko - ze szczepionymi i nieszczepionymi łącznie. FAŁSZYWIE
dodatni test załatwi sprawę i razem, w zgodzie, trafią do obozów na czas
nieokreślony - ,,testować" można przecież w nieskończoność.
No i SZCZEPIĆ, AŻ WRESZCIE ZEJDĄ. Obozy bez powrotu - już zamówiono 11
dawek na łebka:

https://dorzeczy.pl/swiat/230500/covid-australia-arm
ia-bedzie-wywozic-do-obozow-kwarantanny.html

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-sw
iecie,australia-zamowila-11-dawek-szczepionki-na-cov
id-19-dla-kazdego-obywatela-,artykul,07886271.html

Inne kraje (prócz Australii):

https://legaartis.pl/blog/2021/10/13/australia-buduj
e-nowe-obozy-kwarantanny/

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

8. Data: 2021-12-12 10:24:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2021 o 08:27, XL pisze:
> FAŁSZYWIE
> dodatni test załatwi sprawę i razem, w zgodzie, trafią do obozów na czas
> nieokreślony - ,,testować" można przecież w nieskończoność.

No masz, a ja się testuję (i moja rodzina) i jakoś nie umie wyjść
dodatni. Fałszywie czy niefałszywie.

--
Ewa

9. Data: 2021-12-12 10:39:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No masz, a ja się testuję (i moja rodzina) i jakoś nie umie wyjść
> dodatni.

To kwestia ,,odpowiedniego" testu. Przyjdą z ,,odpowiednim". Piszesz, jakbyś
się urodziła wczoraj.

10. Data: 2021-12-12 11:28:49

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2021 o 10:39, XL pisze:

> To kwestia ,,odpowiedniego" testu. Przyjdą z ,,odpowiednim".

Paranoja to bardzo przykra dolegliwość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zaszczepieni i niezaszczepieni...