Koło Robótek w Lublinie

1. Data: 2003-04-01 12:24:22

Temat: Koło Robótek w Lublinie
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś pisał na grupę 19 marca o powstaniu Koł Robótek Ręcznych, które ma
powstać przy jakiejś pasmanterii w Lublinie. Za tydzień miały być szczegóły.
Co z tym słychać, czyżby nieaktualne????????
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-04-01 16:25:11

Temat: Re: Koło Robótek w Lublinie
Od: "Gonia" <m...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co z tym słychać, czyżby nieaktualne????????
Wszystko jest aktualne należy wybrać się do pasmanterii na ul. Świętoduskiej
10 i tam powiedzieć że chcesz dołączyć do Koła Robótek ręcznych będziesz
musiała wypełnić formularz i dostaniesz kartę stałego klienta pasmanteria
będzie miała najtańsze ceny w Lublinie DMC 1,69 a Ariadna1,49

Pozdrawiam Gonia
ja zapisałam się dzisiaj:)

1. Data: 2003-04-01 17:01:00

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pasmanteria
> będzie miała najtańsze ceny w Lublinie DMC 1,69 a Ariadna1,49

Aridna 1,49? To jakiś horror chyba??? W wysyłkowych pasmanteriach jest
taniej!

Mocno zdegustowana
Balbina

1. Data: 2003-04-01 17:05:49

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pasmanteria

Moze chodzi o Anchor??U nas w "Centralu" Ariadna po 0,75gr!!!!
Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-04-01 19:53:44

Temat: Odp: Koło Robótek w Lublinie
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koło powstaje przy sklepach z pasmanterią na Świętoduskiej 10 lub Zamojskiej
35 w Lublinie . Niektóre przykładowe specjalne ceny dla klubowiczów to DMC
1,59 , Anchor 1,49 , Ariadna 0,73 .
Karta stałego klienta upoważnia do zakupów w cenach specjalnych całej innej
pasmanterii ( związanej i nie związanej z robótkami ręcznymi ) , tkanin ,
firan , zasłon , pościeli , ręczników , odzieży , bielizny i innych art.
Dla wszystkich chętnych raz w miesiącu organizowane będą spotkania koła.
Zapewniam pomoc w ściąganiu potrzebnego asortymentu , w organizowaniu wystaw
, pokazów , konkursów i promocji

Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
Dariusz Jedlina

1. Data: 2003-04-01 21:05:27

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla wszystkich chętnych raz w miesiącu organizowane będą spotkania koła.
> Zapewniam pomoc w ściąganiu potrzebnego asortymentu , w organizowaniu
> [...]

Jeśli tak zapraszasz serdecznie to może zorganizujesz jakieś filie w innych
miastach? Chętnych chyba nie zabraknie, ja już się zgłaszam jako pierwsza :)

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-04-02 05:33:46

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informację, dzisiaj tam będę.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-04-02 09:51:42

Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozna zapisac sie nie mieszkajac w Lublinie?
Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-04-02 20:34:40

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki za informację, dzisiaj tam będę.
> Pozdr. - Gośka (Lublin)

A ja w jutro :)!
Agnieszka K. (misia31)

1. Data: 2003-04-03 07:29:25

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale fajnie!!!!!!! Jak tylko będę miała mozliwość polecę ze śpiewem na ustach.
Urszula

Prosze o pomoc!!!
Animal Baby !
też chcę się przywitać i dziękuję Ilonce
strona www :)
[patchwork] Link -ale warto spojrzec !!!