Pytanko-Deepest Love Mirabilia

1. Data: 2003-04-01 14:39:03

Temat: Pytanko-Deepest Love Mirabilia
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was juz popełniła ten obrazek?Bo własnie chciałam sie zabrać do
krzyżykowania,mam 6 czesci schematu i liste nici.Czy tu nie ma back-stitcha
lub innych specjalnych instrukcji?W innych schematach Syren z
Mirabili(Waiting for Ships,Mermaid of the Pearls) tez nie ma
stitching-instructions..wiec może to reguła a mam obrazek takiej wielkosci
,ze nie moge dojrzec szczegołow"na oko".

Pusia(Białystok)
p...@p...pnet.pl

1. Data: 2003-04-02 08:56:41

Temat: Re: Pytanko-Deepest Love Mirabilia
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> [...]
> stitching-instructions..wiec może to reguła a mam obrazek takiej wielkosci
> ,ze nie moge dojrzec szczegołow"na oko".

Ja robiłam Anioła lodu-backstichów brak poza reką i twarzą.
Jedynie zaskoczył mnie Marlitt,o którym ktos tu już pisał:-)))

Agatek

Koło Robótek w Lublinie
Prosze o pomoc!!!
Animal Baby !
też chcę się przywitać i dziękuję Ilonce
strona www :)