Kolor BUK.

1. Data: 2002-06-03 07:18:46

Temat: Kolor BUK.
Od: "fater" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej , szukam lakieru do okien w kolorze BUK i nie moge znaleść.
Wszedzie widzialem tylko mahoń, dąb. A moze nie ma i zostaje tylko farba ?
Widzial ktoś , malował ?

Fater

1. Data: 2002-06-03 11:53:53

Temat: Re: Kolor BUK.
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fater" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Hej , szukam lakieru do okien w kolorze BUK i nie moge znaleść.

Przylaczam sie do pytania, choc ja raczej poprosze o komentarze, jak takie
cos wyglada. Lakierobejce w kolorze buku widzialem w Castoramie i
zastanawiam sie co bardziej sie oplaci, czy kupowanie sosnowych drzwiczek za
30zl i pokrywanie ich tym wynalazkiem, czy tez takie same drzwiczki z MDF z
bukowopodobna okleina za 108zl.
Cenowo roznica wychodzi bezkonkurencyjna, ale co z wygladem?

J.

1. Data: 2002-06-04 05:25:36

Od: "juchas" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem skad jestes, ale mozesz poszukac w firmie VBH - ul. Chelmzynska w
Warszawie.
Maja bardzo duzy wybor farb Sikensa.
> Hej , szukam lakieru do okien w kolorze BUK i nie moge znaleść.
> Wszedzie widzialem tylko mahoń, dąb. A moze nie ma i zostaje tylko farba
> [...]

zmywarka - dylemat ?
Klimatyzacja-Promocja
pekajacy tynk..i wilgoc
mieszkanie na mazurach