Kolor mebli do salonu

1. Data: 2010-10-22 23:34:49

Temat: Kolor mebli do salonu
Od: Nika <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zdezorientowana. Zamówiliśmy z mężem meble do salonu o kolorze
cimnego orzecha ale nie mogę sie zdecydowac jak kolor i odcien farby
wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.
A jak państwo mi radzą?

2. Data: 2010-10-23 00:36:31

Temat: Re: Kolor mebli do salonu
Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-10-23 01:34, Nika wrote:
> [...]
> wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
> kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.

Jasny. Mam meble koloru ciemnego orzecha i jedyny kolor ścian, jaki
mi pasuje to biały. Ale mój kolega się na mnie obraża, bo wciąż mu
powtarzam, że jego żona jest brzydka... ;-)

--
mrg

3. Data: 2010-10-23 11:09:06

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Oct 2010 16:34:49 -0700 (PDT), Nika napisał(a):
> [...]
> wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
> kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.

Zdecydowanie jasny - taki kontrast ładnie będzie wyglądał. Ja akurat w domu
zainicjowałem parę dobrych lat temu rewolucję i nie została ani jedna biała
ściana - ale kto wie, może z białymi ścianami będzie wyglądało dobrze. Ja
polecam coś miodowego (ale niezbyt intensywnego), wtedy jest to kolor z
"dobrej parafii" i fajnie kontrastuje.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

4. Data: 2010-10-24 19:40:08

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 01:34, Nika pisze:
> [...]
> wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
> kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.

Tylko ciepłe beże; np. biała czekolada lub magnolia.(Dulux)
Powodzenia
Mel

5. Data: 2010-10-25 22:24:43

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika <w...@g...com> napisał(a):

> [...]
>wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
>kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.

zdecydowanie jasne sciany, ciemne sciany i ciemne meble
sie zleja; dodatkowo moze byc ponuro

6. Data: 2010-10-26 11:20:18

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 01:34, Nika <w...@g...com> wrote:
> [...]
> wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
> kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.

Zapytaj Gosiewską, to jest mistrzyni oceniania bez wiedzy co ocenia.

--
ZZ@private

Mole jedzą moje ciało...
Znikające pieniądze !
UWAGA
jak rozwiązac sprawe dzwonka i bramofonu
Tapeta