Kolor oscieznic

1. Data: 2006-07-03 21:03:43

Temat: Kolor oscieznic
Od: "Max" <m...@n...spammm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zakupilem drzi w kolorze calvados, ktore sa zamontowane do starych
oscieznic. Mam problem, poniewaz nie wiem na jaki kolor je pomalowac /nie ma
takiego koloru farby jak calvados/. Czy ktos dopasowywal cos do calvadosu,
prosze o rade.

pozdr
maxx

2. Data: 2006-07-04 06:53:16

Temat: Re: Kolor oscieznic
Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@n...spammm> napisał w wiadomości
> [...] Czy ktos dopasowywal cos do calvadosu,
> prosze o rade.

Wobec faktu, że calvados calvadosowi nierówny, mogę poradzić tylko tyle: 1.
kopnij się do jakiegoś marketu budowlanego czy innego punktu mieszania farb,
w którym są wystawione wzorniki w postaci pasków "na wynos", 2. weź kilka na
oko podobnych, w domu przyłóż do drzwi przy dziennym świetle, wybierz
najlepiej pasujący, zapal sztuczne światło i ewentualnie skoryguj wybór, 3.
kopnij się z powrotem do punktu 1. i każ sobie wymieszać na małej puszce
farby do metalu, drewna czy z czego tam masz tę ościeżnicę. Nie wszystkie
pigmenty dają się mieszać ze wszystkimi bazami, ale coś tam dobierzesz.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2006-07-08 23:05:33

Temat: off topic
Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> zakupilem drzi w kolorze calvados, ktore sa zamontowane do starych
> oscieznic.

Max..... Ty chyba jesteś kobietą skoro wiesz co to za kolor ten calvados
;))))))))))))))))))))))

>Mam problem, ponieważ nie wiem na jaki kolor je pomalować /nie ma
> takiego koloru farby jak calvados/.

Nie ma koloru "calvados" to i nie ma farby "calvados" ;))))

> Czy ktoś dopasowywał cos do calvadosu,

Tu jest problem bo do tego ciężko coś dopasować.
Calvados zwyczajowo podaje się po głównym posiłku i pije się go dla jego
własnego smaku a nie jako dopasowany do czegoś ;))))

> proszę o rade.

Domyślam się że zupełnie nie o taką radę Ci chodziło więc weź wzornik
kolorów, wybierz co Ci pasuje i wymieszaj odpowiedni kolor
(Oryginalnego calvadosu do farby nie dodawaj bo pomijając wpływ alkoholu na
farbę, byłoby to po prostu świętokradztwo ;))))) )

domek z plyty OSB
Gaz w butli-problem.
Pytanie o mbank do posiadaczy kredytu
pralka electrolux czy bosch ?