Kolory Marizy

1. Data: 2003-04-27 15:09:49

Temat: Kolory Marizy
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie dopadłam fluid matujący oil free Marizy! Huuurra, po półrocznym
poszukiwaniu. I to w sklepie pod moim oknem.
I wielkie buuuu bo mają wszystkie kolory oprócz 28 (widziałąm testerek jest
super). Inne wydają mi się dziwaczne. No i nie kupiłam.
A jakich kolorków wy uzywacie? Moze na coś się zdecyduję, tylko potrzebuję
opinii jak te inne. Dodam, że zwykle używam ciemniejszych odcieni, bo jestem
brunetką. Inie lubię pomarańczy, brzoskwinek i marchewek ani odcieni
różowych.
Prosze o opinie, może jakiś jeszcze będzie znośny.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-04-27 15:30:24

Temat: Re: Kolory Marizy
Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
jestem
> brunetką.

Co to znaczy, ze jestes brunetka? Czy to znaczy, ze masz brazowe wlosy ;)
? Wiesz, bo sa jeszcze szatynki... A moze naprawde jestes?
Przepraszam, ze sie czepiam, ale blondynki maja z tym problemy...
No, jak tam, Mile Panie, co bylo na obiadek? Czas wziac sie za pisanie...

1. Data: 2003-04-27 17:13:21

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b8gt2e$emm$...@n...onet.pl...

> Co to znaczy, ze jestes brunetka? Czy to znaczy, ze masz brazowe wlosy ;)
> ? Wiesz, bo sa jeszcze szatynki... A moze naprawde jestes?
> Przepraszam, ze sie czepiam, ale blondynki maja z tym problemy...

Problemy mają z tym problemy???
Nie wiedziałam, że jesteś blondynką ;)
No cóż, zrozum, że ważne jest to, że jak sie jest brunetką to potrzebny jest
ciemniejszy odcień podkładu. I tyle.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-04-27 17:40:19

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używam podkładu numer 21 capuccino. Jeśli jest taki w tym Twoim sklepie,
to chyba z powodzeniem możesz go wypróbować. Jestem brunetka o bardzo
ciemnych włosach , ciemych oczach i takiejż ich oprawie oraz średniej
karnacji (nie za jasnej, nie za ciemniej ;)) i ten kolor mi pasuje.podobnie,
jak Ty nie znoszę tych wszystkich brzoskwinek a na róże to mam wręcz
uczulenie.. kolor capuccino na pierwszy rzut oka moze Ci sie wydać żółty i
taki dziwny, ale na skórze fajnie się rozprowadza i bardzo bardzo naturalnie
wygląda.
pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu odpowiedniego dla Ciebie ;))
Karolka

1. Data: 2003-04-27 18:16:26

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
naturalnie
> wygląda.
> pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu odpowiedniego dla Ciebie ;))

A gdzie ten sklep? na jakiej ulicy?

Pozdrawiam

ŻabCia

1. Data: 2003-04-27 18:24:26

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ŻabCia" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Żabciu jestem pod wrażeniem!!! Wielka buźka dla Ciebie
Kaśka

1. Data: 2003-04-27 18:30:43

Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiedziałam, że jesteś blondynką ;)
> No cóż, zrozum, że ważne jest to, że jak sie jest brunetką to potrzebny

Ok, tego nie wiedzialem, ale tez nie o to pytalem. Dziekuje. Pytalem, czy
masz czarne wlosy.

1. Data: 2003-04-27 18:41:19

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie ten sklep? na jakiej ulicy?

pytanie w poscie na który odpowiedziałam dotyczyło koloru i numeru
podkładu.. nie o lokalizacje tu chodziło... Angelina po prostu pisała, że
znalazła Marizę u siebie w sklepie osiedlowym...
ja tez pozdrawiam
karola

1. Data: 2003-04-27 20:37:41

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tym razem kolega Adam zalatwil sobie u mnie na plonka.
Zegnaj...

Dominika

1. Data: 2003-04-27 21:56:28

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ŻabCia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8h72q$ooo$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Moja droga. Ja mieszkam w Sosnowcu, na Niwce. Na pewno nie wiesz gdzie to
jest.
Ale mam wskazówkę dla ciebie. Te podkłady można spotkać, choć wybiórczo, bez
pełnego asortymentu i odcieni na tanich, tandetnych stoiskach w sklepach
wielobranżowych, wsród Domestosów i tych innych. Już wczesniej kilkakrotnie
spotkałam Marizę, ale pojedyńcze sztuki i akurat nie matujące, tylko
przeważnie witaminowe.
Tak więc w takich osiedlowych sklepikach trzeba szukać, tudziez na
straganikach.

Pozdrowionka
Anka

Head & Shoulders - włosy farbowane
kolczyki
gabinet kosmetyczno-fryzjerski w krakowie?
Czego używacie do mycia twarzy?
etaxil