Kolory w przedpokoju

1. Data: 2005-04-19 07:57:40

Temat: Kolory w przedpokoju
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki kolor farby proponujecie do przedpokoju 2,10 x 2,80 ? Jedynym
stalym elementem sa drzwi zewnetrzne w kolorze zlotego debu.
http://www.ptz.pl/ptz_august.htm
oraz srebrne (stal matowa) halogeny w suficie podwieszanym. Czy mocny
zolty bedzie sie dobrze komponowal z kolorem drzwi? Prosze o jakies
sugestie.
Jaki kolor kafelek? Jasne czy raczej ciemne?

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-04-19 08:59:14

Temat: Re: Kolory w przedpokoju
Od: "Waldemar Katus" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> sugestie.
> Jaki kolor kafelek? Jasne czy raczej ciemne?

Dulux - Kolory Świata - Papaja

3. Data: 2005-04-20 08:09:28

Od: "marzenka" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w jednym z magazynów wnętrzarskich widziałam bardzo fajne rozwiazanie do
przedpokoi, kafle razem z panelami, deskami, cos jakby szachownica, ładnie
wygladałyby kafle w kolorze scian z panelami w kolorze drzwi bardzo
orginalne rozwiazanie i chyba nie az takie trudne do zrealizowania

Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma
jakaś norma na wodę?
KREDYT na zakup i dokończenie domu
Malowanie
Piekarnik do zabudowy + płyta grzewcza