Komandor w okolicach Gliwic

1. Data: 2002-09-02 10:30:59

Temat: Komandor w okolicach Gliwic
Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna znalezc jakies solidne szafy w tym (jw), lub podobnym systemie w
okolicach Gliwic? Nie zalezy mi na zabudowie wneki (moze byc szafa
wolnostojaca 350x70x220), ale raczej na rozmaitych ulepszeniach wnetrza
szafy - polkach, koszach, szufladach, ew. pantografie i lustrzanych drzwiach
przesuwnych. Najlepiej, jak ekipa przyjdzie, wymierzy, wyceni i zmontuje...
Byle plyta byla solidna - MDF, albo cos podobnego... Moze mi ktos pomoc?
Prosze rowniez o ewentualne rady i przestrogi uzytkownikow szaf tego typu.
Zastanawialam sie nad IKEA, poniewaz mam wiele mebli od nich i jestem z nich
zadowolona, ale ich szafy jakos nie budza zaufania, no i sa drogie.

Magda P.

...jestem, czym jestem...
moze kiedys stane sie...kims...

Pooki co, jestem Pookio :)