Komora zerowa

1. Data: 2002-10-21 12:44:19

Temat: Komora zerowa
Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada w chłodziarko-zamrażarce tzw.
komorę zerową (w której utrzymywana jest temperatura lekko powyżej zera dla
umożliwienia dłuższego przechowania niektórych produktów jak warzywa czy
wędliny)?
Nie wszystkie firmy oferują coś takiego, a jeśli już to zwykle w modelach z
górnej półki. Czy warto płacić więcej za coś takiego? Czy to się sprawdza w
praktyce? Jeśli tak, to jakie modele?
Marcin

1. Data: 2002-10-24 10:17:29

Temat: Re: Komora zerowa
Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Sławicz wrote:

> [...]
> górnej półki. Czy warto płacić więcej za coś takiego? Czy to się sprawdza w

Wprawdzie jeszcze jej nie używałam, ale moja wymarzona lodówka ma komorę
zerową.
Niedawno, na grupie, ktoś napisał, że jest to bardzo przydatne w
lodówkach typu no-frost.
System no-frost wysusza, podobno, bardzo powietrze w chłodziarce, w
związku z czym warzywa bardzo szybko wiedną. Komora zerowa umożliwia
dłuższe przechowywanie świeżych warzyw.

Pozdrawiam
Magda M

Jedynka Gold - zostalo komus?