Kompendium żywienia optymalnego

51. Data: 2002-11-26 20:52:18

Temat: Re: Kompendium żywienia optymalnego
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:arledf$55d$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Andrzej Przyczyna" <d...@w...pl> napisał
> Zle mnie zrozumiales , nie pisalem o Nas.
> A dwóch Janków z tej grupy nie stanowi chyba 99% spoleczenstwa.
> Jest to jednak margines, tak jak marginesem sa ludzie wierzacy ze ziemia
> jest plaska.

W porównaniu z pozostałą populacją to optymalni są marginesem.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

52. Data: 2002-11-28 10:35:47

Od: "Monika Kochan" <m...@k...biz> szukaj wiadomości tego autora

CZESC:)

CZY MA KTOS MOZE TABELKE, W KTOREJ BEDZIE NAPISANE ILE KTO POWINIEN WAZYC I
PRZY JAKIM WZROSCIE?

POZDRAWIAM I Z GORY DZIEKUJE:)

53. Data: 2002-12-03 22:49:47

Od: "Andrzej Przyczyna" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:as0mqj$jne$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Andrzej Przyczyna" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Mógłbym Ci opowiedzieć o znacznie większej ilości ludzi, którzy uratowali
> kończyny nie dietą ale leżąc krzyżem na Jasnej Górze.
To byłoby ciekawe. Poopowiadaj wolną chwilą. Zresztą chyba kazdy sposób
dobry byleby skuteczny. Jezeli masz jakieś inne ciekawe sposoby na ratowanie
konczyn to podziel sie swoją wiedzą. czekam niecierpliwie.

> Masz jeszcze inne "naukowe" argumenty?
Czy wspominałem coś o naukowych argumentach?
Wcale nie mam zamiaru wdawac sie w jakiekolwiek "naukowe" polemiki. To bez
sensu. Tak samo jak przekonywanie palaczy do niepalenia, czy narkomanów do
palenia (tytoniu) Oni wiedza, że robią źle i nic z tego nie wynika.
A tak generalnie dlaczego Janku nie lubisz optymalnych?
Robimy cos złego? Do czego nas chcesz przekonać?
Pozdrawiam serdecznie. Andrzej

54. Data: 2002-12-04 15:59:10

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ratowanie
> konczyn to podziel sie swoją wiedzą. czekam niecierpliwie.

Problem jest w odróżnieniu i dostrzeżeniu właściwych relacji pomiędzy
skutkiem a jej przyczyną. Cuda na Jasnej Górze można interpretować na różny
sposób podobnie jak cuda na diecie optymalnej.

> Czy wspominałem coś o naukowych argumentach?

Ja wspomniałem o naukowych jako bardziej wiarygodnych od argumentów z prasy
brukowej, czasopism typu "Wielki świat, kuchenny blat".

> [...]
> A tak generalnie dlaczego Janku nie lubisz optymalnych?
> Robimy cos złego? Do czego nas chcesz przekonać?

Kto powiedział, że nie lubię optymalnych?

Kpię sobie tylko z fanatyków, ludzi wyciągających wnioski z bzdurnych
teorii, wierzących w bajki oraz ignorujących fakty na rzecz niesprawdzonych
teorii.
To, że niektórzy optymalni wraz z niektórymi wegetarianami, świadkami
Jechowy, sprzedawcami Zeptera itp zaliczają się do ww kategorii to już ich
problem.

Jan W.

Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...
Dzięki!
witam
MM-kasza
owoce a poziom cukru we krwi