Kompendium żywienia optymalnego

1. Data: 2002-11-14 09:09:46

Temat: Kompendium żywienia optymalnego
Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów posiada skrótowe opracowanie zasad żywienia
optymalnego, najlepiej w wersji elektronicznej.
Z tego co zdażyłem się zorientować metoda żywienia jest genialna i przynosi
niespodziewane efekty zdrowotne.
Lektura na ten temat jest niestety tragiczna (mówie o ksiązkach JK) i byłoby
mi wstyd polecić komukolwiek przeczytanie takiej ksiązki.

2. Data: 2002-11-14 15:46:58

Temat: Re: Kompendium żywienia optymalnego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
byłoby
> mi wstyd polecić komukolwiek przeczytanie takiej ksiązki.

Kompendium zasad żywienia optymalnego znajdziesz tutaj:

Są też strony o diecie optymalnej:

http://www.optymalni.pl ,
http://republika.pl/optymaln ,
http://www.optymalni.org ,
http://optymalni.w.interia.pl ,
http://www.optymalni.poznan.pl ,
http://ikoiko.republika.pl ,
http://www.optymalni-centrum.com ,
www.strony.wp.pl/optymal-btw ,
http://www.optymalni.waw.pl ,

Można również podyskutować na grupie dyskusyjnej

3. Data: 2002-11-14 16:14:49

Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał >
Kompendium zasad żywienia optymalnego znajdziesz tutaj:

Niestety do takiego servera dostepu nie mam, musi to być chyba coś stojącego
u JK w stodole .Dostępnych mam tylko kilka najpowazniejszych serwerów
newsów,
reszta jest zablokowana. Jesli możesz to kompendium mi skopiować i wysłac na
priva to będę wdzięczny.
A propo, nie daloby sie tej grupy przenieśc na jakis poważniejszy server
newsów?

4. Data: 2002-11-14 16:42:34

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan"
> [...]
stojącego
> u JK w stodole .Dostępnych mam tylko kilka najpowazniejszych serwerów

Znaczy, w Twej stodole jest tylko kilka prześwitów na co większe serwery
news? ;)

> A propo, nie daloby sie tej grupy przenieśc na jakis poważniejszy server
> newsów?

Nie wiem, co rozumeisz przez "przenoszenie grupy", ale jeśli któryś z
administratorów newsserwerów będzie chciał pociągnąć feeda, zrobi to.
Powiedz to właścicielowi swej stodoły... :P

Wojtek (który z plocmana ściąga bez problemu)
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

5. Data: 2002-11-14 17:20:37

Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał
> Znaczy, w Twej stodole jest tylko kilka prześwitów na co większe serwery
> news? ;)

Własnie tak dokładnie jest.
Właściciele mojej stodoły, chyba ze wzgledów bezpieczeństwa poblokowali
wszystko
a zostawili dostęp tylko do kilku serwerów.
Ja korzystam na przykład z news.onet.pl , jest tam kilkadziesiat tysiecy
grup dyskusyjnych , również z poza Polski ale grupy dieta.optymalna niestety
nie ma .
Moje pytanie powinno więc brzmieć:
Dlaczego grupa dyskusyjna dieta.optymalna jest gorsza od kilkudziesieciu
tysiecy innych grup że nie ma jej na serwerze onet.pl? Czy nie można jej
umieścic na takim serwerze jak onet.pl?

6. Data: 2002-11-15 07:27:53

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tam kilkadziesiat tysiecy
> grup dyskusyjnych , również z poza Polski ale grupy dieta.optymalna
niestety
> nie ma .

No tak się składa, że ta grupa to też nie grupa "dieta optymalna" tylko
ogólnie "dieta" - niestety czesto slużąca jako arena do wzajemnych czesto
niemiłych wymian zdań pomiedzy zwolennikami a przeciwnikami DO.

> Dlaczego grupa dyskusyjna dieta.optymalna jest gorsza od kilkudziesieciu
> tysiecy innych grup że nie ma jej na serwerze onet.pl? Czy nie można jej
> umieścic na takim serwerze jak onet.pl?

tez uważam ze gdzies powinna powstac grupa dyskusyjna dieta optymalna. Mimo
wielu przeciwników, ma mnóstwo zwolenników, których tępi się tylko dlatego
że odchodzą od stereotypowego sposobu myślenia o żywieniu .

7. Data: 2002-11-15 07:48:24

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez uważam ze gdzies powinna powstac grupa dyskusyjna dieta optymalna

ups własnie ją odkryłam dzieki linkowi krysi - dzięki. nawet nie wiedziałam
ze taka grupa jest :)

8. Data: 2002-11-15 08:42:08

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> ups własnie ją odkryłam dzieki linkowi krysi - dzięki. nawet nie
wiedziałam
> ze taka grupa jest :)

Właśnie wczoraj z jakiegoś prywatnego komputera, przez modem, wreszcie
moglem na krotko popatrzec na grupe dieta.optymalna.
Rewelacja, jak oni to zrobili, nie ma tam ani sladu po "Jankach".
Czyżby administrator tego serwera założył dla nich jakąś blokadę?

9. Data: 2002-11-15 09:56:10

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Rewelacja, jak oni to zrobili, nie ma tam ani sladu po "Jankach".
> Czyżby administrator tego serwera założył dla nich jakąś blokadę?

widzę ,ze masz zespól OCD współczuje,natręctwa na punkcie kogoś lub czegoś
trzeba leczyć dla twojego dobra :))
dzisiaj znów ci się śniłem ,ze już od rana przywołujesz mnie ,masz
koszmary??
a co do grupy o diecie optymalnej jest to najbardziej odjechana grupa nie
pisze na nią gdyż nie czuje się na siłach stawić czoła
wszechogarniajacej głupocie panującej na tej grupie .dla niewiedzacych o co
chodzi napisze ze najinteligentniejszą osoba na tej grupie jest Krysia

10. Data: 2002-11-15 10:00:47

Od: "RZ" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tam znalazłam stwierdzenie, że "człowiek jest drapieżnikiem".
Muszę przyznać, że wprawiło mnie to w zdumienie...
Żeby takim określeniem nazywać człowieka...
Rozumiem jeszcze "myśliwy", ale drapieżnik?

R.

Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...
Dzięki!
witam
MM-kasza
owoce a poziom cukru we krwi