Kompost+końcówka

1. Data: 2000-07-21 09:52:31

Temat: Kompost+końcówka
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym różni się kompostownia od kompostownika? Do tej pory myślałam, że
głównie wielkością i wyposażeniem technicznym, ale przeczytałam, że
kompostownia może mieć nawet mniej niż 10m3. Okazuje się, że takowej nie
można jej sytuować np. w odległości mniejszej niż 7,5m od działki sąsiada
itp. Regulacje nijak nie przystają do rzeczywistości. Co ja mam właściwie w
ogródku? Stos kompostowy usytuowany jest w małym ogrodzeniu z plastikowej
siatki, objętość całości jakieś 4m3.

Pytam naturalnie wyłącznie z czystej ciekawości:)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-07-21 09:59:24

Temat: Re: Kompost+końcówka
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> [...]
> siatki, objętość całości jakieś 4m3.
>
> Pytam naturalnie wyłącznie z czystej ciekawości:)

A juz myslalem, ze masz klopoty z sasiadami ;-)
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-07-28 05:34:30

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> można jej sytuować np. w odległości mniejszej niż 7,5m od działki sąsiada

Jeżeli zakaz sytuowania kompostowni zaczerpnęłaś z jakichś przepisów to aby
były one kompletne, powinny zawierać definicje tejże.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

"czysty" trawnik
Modrzew