To co ze spotkaniem?

1. Data: 2000-07-21 11:27:53

Temat: To co ze spotkaniem?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz totoz :-)

Swego czasu bedac w ogrodzie u jednego z naszych Peelrecogrodnikow przez
na prawde duze "P" :-) (wszyscy wiedza o kogo chodzi) zostalismy
gremialnie jako grupa zaproszeni do Ogrodu do Powsina. Lato w pelni ;-)
a tu cicho sza. Zostalem wiec wypchniety przed szereg, by cos z tym
fantem zrobic. A, ze lubie poznawac towarzystwo, to wychodze i wolam:
Czy chcecie sie spotkac w rzeczywistosci niewirualnej?! Ja tak - chetnie
poznam tych, ktorych jeszcze nie widzialem.

Troche trudno mi organizowac cos z takiego daleka, ale zapraszajacych z
Powsina zna dobrze Pawel Slomczynski, wiec moze umowi z nimi jakis
termin, moze wczesniej ustalony, czy tez zaproponowany, na grupie? Co Wy
na to? Co na to Pawel?

Ja wiem, ze sa tacy grupowicze co podrozuja po Polsce i juz niejednego
znaja, ale moze wiecej osob by chcialo zobaczyc Krzyska Marusinskiego na
wlasne oczy ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

P.S. Dobrze napisalem Pani ... :-)

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-07-21 12:35:25

Temat: Odp: To co ze spotkaniem?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
> Otoz totoz :-)
>
>A, ze lubie poznawac towarzystwo, to wychodze i wolam:
> Czy chcecie sie spotkac w rzeczywistosci niewirualnej?! Ja tak - chetnie
> poznam tych, ktorych jeszcze nie widzialem.

Zgłaszam się. Nie znam Was osobiście i chętnie poznam.
Pozdrawiam Krystyna.

3. Data: 2000-07-21 19:40:34

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też zgłaszam swój udział (podwójny) w spotkaniu w Powsinie, a na dalszą
już nieoficjalną część zapraszm do mojego parku w Woli Sz
Co powiecie o terminie 19go sierpnia ????

Pozdrawiam Jagoda

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hsXd5.29722$p...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-07-21 20:01:06

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

O i ja bardzo chetnie :-)
19 sierpnia mnie osobiscie pasuje swietnie.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2000-07-24 06:50:06

Temat: Re: Odp: To co ze spotkaniem?
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Ja też zgłaszam swój udział (podwójny) w spotkaniu w Powsinie, a na dalszą
> już nieoficjalną część zapraszm do mojego parku w Woli Sz
> Co powiecie o terminie 19go sierpnia ????

Nie wiem, czy jestem plrecogrodnikiem przez duze "p", ale jakby co, to ja tez
chetnie.
Zaproponowany termin mi tez pasuje.

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2000-07-24 08:42:53

Temat: Re: To co ze spotkaniem?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też się zgłaszam.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

7. Data: 2000-07-26 23:05:20

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chcecie sie spotkac w rzeczywistosci niewirualnej?! Ja tak - chetnie
> poznam tych, ktorych jeszcze nie widzialem.

:-(((O nieeeeee, nie cierpię tych spotkań:
Znów trzeba jechać przez pół Polski i wstępować do wszystkich szkółek po
drodze.
Znów trzeba siedzieć do rana przy piwie i gadać o ogrodach.
Znów wszyscy będą się przedstawiać jako inne osoby z grupy.
Znów trzeba będzie chować niedopałki po kieszeniach, lub rzucać za
ogrodzenie do sąsiadów gospodarza.
Znów wrócę do siebie z przekonaniem, jaki młody, mały i zaniedbany ten mój
ogródek i od jutra trzeba się za niego "zabrać".

p...@r...pl
P.S.:-)))))))))))))

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-07-27 05:32:56

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
zobaczyc Krzyska Marusinskiego na
> wlasne oczy ;-)

Korzystając z wywołania mnie, spieszę pochwalić się, że właśnie powróciłem z
dorocznego objazdu ogrodowego.
Między innymi oglądałem ogrody Jagody gdzie zainteresował mnie (obok innych
spraw) stosunek do kamieni i praca z nimi. Spróbuję poprosić jej męża o
podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami w tym zakresie.
U Bogusława Radzimierskiego podziwiałem jego kolekcję roślin a także miałem
możliwość poznać pana Końcę którego nazwiskiem nazwana jest jedna z odmian
świerka. W czasie pobytu u Bogu byłem świadkiem rejestracji materiałów o nim
i jego ogrodzie które zostaną opublikowane w Polityce 2 sierpnia br.
Będąc u Piotra Siciarskiego, gospodarz pokazał mi szkółkę roślin którą, po
obejrzeniu rozmnażanego materiału i mateczników, uznałem za najciekawszą z
odwiedzonych przeze mnie w kraju. Warto ją spopularyzować wśród członków
naszej grupy dyskusyjnej.
Wszystkim wymienionym dziękuję za wiele nowych wrażeń.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2000-07-27 06:27:00

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Korzystając z wywołania mnie, spieszę pochwalić się, że właśnie powróciłem z
> dorocznego objazdu ogrodowego.

Cieszymy sie, ze juz wrociles - brakowalao nam (a przynajmniej mi)
Ciebie :-)

> W czasie pobytu u Bogu byłem świadkiem rejestracji materiałów o nim
> i jego ogrodzie które zostaną opublikowane w Polityce 2 sierpnia br.

Dzieki za informacje.

> [...]
> odwiedzonych przeze mnie w kraju. Warto ją spopularyzować wśród członków

No to spopularyzuj i napisz gdzie ta szkolka :-) Choc ja sie domyslam,
ze najciekawsza jest z tego powodu, ze mozna w niej jezdzic meleksem
:-)))

A co ze sprawa jak w temacie?

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-07-27 06:46:42

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> :-(((O nieeeeee, nie cierpię tych spotkań:

To z Ciebie niezly masohista - bo chyba masz ich najwiecej na koncie z
wszystkich grupowiczow, choc moze po oststnim objezdzie Krzysiek bedzie
lepszy.

> Znów trzeba jechać przez pół Polski i wstępować do wszystkich szkółek po
> drodze.

No nie? Zeby chociaz dali pojezdzic meleksem ... :-)))

> P.S.:-)))))))))))))

Piotrze! Piszesz sie czy nie. Na razie malo chetnych, ale jak sadze
wszyscy czekaja na odpowiedz czy beda Kulesz, Karpowicz, Siciarski,
Marusinski, Kaliszan, Turulski, Kieracinski, Radzimierski, Czapski
(jesli kogos pominalem - przepraszam, to tylko przyklady, ktore przyszly
mi pierwsze na mysl :-) ). Kto z grupy nie chcialby poznac tych
"Filarow"? Rafal juz sie zapisal, Jagoda zaprasza :-)
A dla Ciebie to chyba nie jest pol Polski, co innego dla mnie :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl