Kompost w wersji mini

1. Data: 2000-07-03 13:53:24

Temat: Kompost w wersji mini
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy widzicie sens zrobienia malutenkiej ilosci kompostu (tak, zeby
"zalatwic" donice na balkonie)? Jesli tak, to prosze o instrukcje, jak
sie to robi, co do tego wrzucac i w jakim naczynku moge to w takiej
wersji balkonowej zrobic.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-07-03 14:00:43

Temat: Odp: Kompost w wersji mini
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@h...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@h...com...
> [...]
> "zalatwic" donice na balkonie)? Jesli tak, to prosze o instrukcje, jak
> sie to robi, co do tego wrzucac i w jakim naczynku moge to w takiej

W programie "Na dzialce i w ogrodzie " (czy jakos tak) p. Czuksanow
pokazywal robienie quasi-kompostu w czarnym worku foliowym, do którego po
prostu wrzucil troche glównie kuchennych odpadków i worek zamknal. Nie
jestem wprawdzie pewna, czy rozklad w takich warunkach nie bedzie
beztlenowy, ale pokazywany rezultat - brazowa, sypka masa wygladala na
znakomita sciólke. Zapachu przez TV nie wyczulam:)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-07-03 14:32:22

Temat: Re: Odp: Kompost w wersji mini
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> [...] Zapachu przez TV nie wyczulam:)

A czy da sie jakis bezwonny (mam na mysli - nie zatykajacy nosa) zrobic? Czy
np. nie mozna uzyc lisci i zwiedlych roslin (zdrowych oczywiscie)?

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2000-07-04 05:19:45

Temat: Re: Kompost w wersji mini
Od: z...@m...com.pl (Aleksandra Zych) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> beztlenowy, ale pokazywany rezultat - brazowa, sypka masa wygladala na
> znakomita sciólke. Zapachu przez TV nie wyczulam:)

Osobiscie tak robilam, wychodzi bardzo dobrze, trzeba ten worek co pewien
czas obrocic na druga strone
pozdrowienia - Olka
z...@m...com.pl

5. Data: 2000-07-04 07:45:30

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Zych napisał(a) w wiadomości:
<002101bfe577$3cd193e0$eec8c8c8@Zych>...

> [...]

Ja to robie w blaszanej beczce. Organiczne smieci do osobnego wiadra, z
wiadra do beczki (miesiac dojrzewania) z beczki do dolu (uwaga beczka
otwierza przed smiadaniem), posypac calasc wapnem, zasypac gol, po pol roku
wykopac i do gleby.

gorgreg

6. Data: 2000-07-04 08:36:42

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"grogreg#news.tpnet.pl" wrote:

> [...]
> wiadra do beczki (miesiac dojrzewania) z beczki do dolu (uwaga beczka
> otwierza przed smiadaniem), posypac calasc wapnem, zasypac gol, po pol roku

No tak, ale ja mam to zrobic na balkonie..... hmmm...

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2000-07-04 08:50:14

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No tak, ale ja mam to zrobic na balkonie..... hmmm...

bierzesz mala beczke.

grogreg

8. Data: 2000-07-04 08:58:42

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"grogreg#news.tpnet.pl" wrote:

> bierzesz mala beczke.

Nie o tym pisze, tylko o tej woni, kotra moze byc :(

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2000-07-04 09:01:45

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> bierzesz mala beczke.
>
> grogreg

A moze byc kufel?
Juras

10. Data: 2000-07-05 05:49:58

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@h...com> napisal w wiadomosci
> Czy widzicie sens zrobienia malutenkiej ilosci kompostu (tak, zeby
> "zalatwic" donice na balkonie)?

Jezeli w wersji mieszkaniowej to moze przy pomocy dzdzownic?
Pogadaj ze Slawkiem S.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

kaktusy noca