Komputerowe zdobienie paznokci - czy warto ? ..

1. Data: 2004-05-23 07:32:11

Temat: Komputerowe zdobienie paznokci - czy warto ? ..
Od: "Anna" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Dziewczyny proszę doradzcie mi czy warto zainwestować w to urządzenie (prawie
14,000,0 zł) ? czy babeczki będą chętne aby z tego skorzystać. Namawia mnie
gość do kupienia tego czegoś :-) ale zastanawiam się- bo żeby się opłacało
takie malowanie pazurków musiałyby zapłacić prawie 50,00 zł.
Kiedyś w telewizji pokazywali to urządzenie jako wymysł japońskiej
technologii :-) moze oglądałyście - wzorki sa naprawdę odlotowe ale pytanie
czy warto w to inwestować ? Czy Wy byście skorzystały ?

pzdr
Anna

Ps. w razie czego mogę podesłac jakieś przykladowe strony z tymi maszynami co
by tylko wzorki pokazać...

1. Data: 2004-05-23 10:26:25

Temat: Re: Komputerowe zdobienie paznokci - czy warto ? ..
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pytanie
> czy warto w to inwestować ? Czy Wy byście skorzystały ?

Ja osobiscie - nie. Ale ja generalnie mało zajmuje się pazurkami, maluję na
przeżroczysto, piłuję w owal i tyle. Czasem sama sobie z nudów wypracuję
francuza;) Żadne wzory mnie nie interesują. Dlatego to tylko moja opinia.
Ale 50 zł to chyba dużo nie tylko dla mnie, myślę że dużo dziewczyn wolałoby
kupić sobie za to jakiś kosmetyk. Pozdrawiam

Kroofka

1. Data: 2004-05-23 10:41:30

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> technologii :-) moze oglądałyście - wzorki sa naprawdę odlotowe ale pytanie
> czy warto w to inwestować ? Czy Wy byście skorzystały ?

Ja jeśli już, to tylko przy naprawdę wielkiej okazji (no nie wiem, ślub
własny bądź zaprzyjaźniony, sylwester cy cuś w tym stylu), a że takie
wielkie okazje zdarzają się góra trzy w roku... Te komputerowe wzorki są
śliczne, widziałam i na sieci i na pazurkach znajomej, ale na
naturalnych paznokciach wytrzymują bardzo krótko (na tipsach pewnie
trochę dłużej), więc cena odstrasza.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-23 10:47:55

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, 50 zł to troche dużo ale skoro wzorki są świetne to mysle,że na
specjalna okazje skorzystałabym, a technika idzie do przodu, nowości stają
sie pokusą :)

1. Data: 2004-05-23 10:51:41

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

23 May 2004 09:32:11 +0200, na pl.rec.uroda, Anna napisał(a):

> Dziewczyny proszę doradzcie mi czy warto zainwestować w to urządzenie (prawie
> 14,000,0 zł) ?

Nie czuję się kompetentna w tym temacie, nie umiem doradzić.

> czy warto w to inwestować ? Czy Wy byście skorzystały ?

Ja bym nie skorzystała. Nie przez cenę nawet, ale z tego względu, że nie
podobają mi się wzorki na paznokciach i czekam z niecierpliwością, kiedy ta
głupia moda minie ;) Lubię paznokcie klasyczne, czyli opiłowane owalnie,
pomalowane w jednym kolorze.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-23 10:52:01

Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze-cena-nie jest zachecajaca
po drugie-mialam robione tkaie zdobienia-duzo zachodu,trzeba pomalowac
paznokcie lakierem,odzywkami,lakierem uv,potem pomalwoac skorki,a na nadruk
naklada sie jeszcze utwardzacz(lakier przezroczysty).
Ja nie bylam zadowolona z nadruku-na jednym panzokciu idealnie,o reszcie
wstyd mowic....a ta niedoklandie nadrukowane,a to krzywo,a etc.
Dobrze ze to bylo darmowe(mozna zrobic w warszawskim Inglocie w Wola
Park,chyba do kazdej uslugi gratis),bo inaczej bym sie wsciekla.

1. Data: 2004-05-23 15:31:51

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale zastanawiam się- bo żeby się opłacało

Za drogo jak dla mnie, ja bym sie nie wybrała.

Kamila

1. Data: 2004-05-24 08:33:24

Od: "Nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gość do kupienia tego czegoś :-) ale zastanawiam się- bo żeby się opłacało
> takie malowanie pazurków musiałyby zapłacić prawie 50,00 zł.

Widzialam cos takiego w Wola Parku. Ladnie to wygladalo na idealnie
opilowanym,dlugim i platikowym tipsie., jednak bardziej podobaja mi sie
zdobienia reczne, zrobione u manikiurzystki. Casami sa to prawdziwedziela
sztuki.

Poza tym gdzies slyszalam,ze zdobienie takie kosztuje 100zl od dwoch raczek,
ale moze byly to bledne informacje.

Pozdrawiam

Nat

limona.pl - Twoja internetowa drogeria
żel
przezroczysty biustonosz - gdzie kupić w Wawie?
Pigułki na cellulit
"seks oralny i jego wpływ na urodę"