Komu zależy na deprawacji ?

1. Data: 2015-10-15 12:45:08

Temat: Komu zależy na deprawacji ?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu (rok 1993) Gazeta Wyborcza popełniła artykuł "Onanizm
polski" http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127823,12690254,Onan
izm_polski.html
zachęcający do samogwałtu

2. Data: 2015-10-15 13:53:42

Temat: Re: Komu zależy na deprawacji ?
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 12:45, zdumiony pisze:
> Swego czasu (rok 1993) Gazeta Wyborcza popełniła artykuł "Onanizm
> polski" http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127823,12690254,Onan
izm_polski.html
> zachęcający do samogwałtu
Nie wiem, kogo ten artykuł ma zdeprawować. Chyba nie nastolatków, którzy
mają w swoim wieku inne zajęcia niż czytanie sążnistych analiz z
"Wyborczej". Problem onanizmu jest wielowymiarowy i ten tekst uczciwie
stara się przedstawiać punkt widzenia każdej ze stron. Niestety u
niektórych (czytaj: hipokrytów i świętoszkowatych stróżów moralności,
chociaż też pewnie i dużej liczby tzw. zdrowej części społeczeństwa, co
to nie zabija i nie gwałci ale swoje sadystyczne ciągoty zaspokaja w
inny sposób) samo użycie tzw. słów nieskromnych w periodyku zaliczającym
się do opiniotwórczych wywołuje atak gniewu. Dla mnie onanizm jest
przede wszystkim rodzajem borderline'owego tripu na styku rzeczywistości
i fantazji, służącego do rozładowania we wszystkich możliwych wymiarach.
Ta czynność fizjologiczna jest często jedynym sposobem na zachowanie
zdrowia, zarówno somatycznego, jak i psychicznego, szczególnie kiedy
onanista obraca się w nieprzyjaznym, zakazowym, poniżającym go
środowisku a natura domaga się jednocześnie swoich praw.

3. Data: 2015-10-15 14:00:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 13:53, CookieM pisze:
> [...]
> onanista obraca się w nieprzyjaznym, zakazowym, poniżającym go
> środowisku a natura domaga się jednocześnie swoich praw.

coś w tym jest

4. Data: 2015-10-15 16:26:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
> onanista obraca się w nieprzyjaznym, zakazowym, poniżającym go
> środowisku a natura domaga się jednocześnie swoich praw.

Tobie zależy na deprawacji, bo ludzie którzy nie rozładują napięcia seksualnego są
bardzo agresywni, wygląda na to że mordowanie i gwałcenie jest dla ciebie
normalnością, bo tak zaczną zachowywać się frustraci, co doskonale widzimy po mszach
nienawiści w kościele katolickim i non stop mowa nienawiści na wszystkich wokoło.

5. Data: 2015-10-15 17:51:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kalifat przyciąga frustratów seksualnych.

Skalę tej frustracji pośród muzułmanów policzyło Google Trends. Według ich statystyk
z 2011 r. "seks" jest najczęściej wyszukiwanym słowem w państwach muzułmańskich.

W książce "Testosteron macht politik" niemiecka badaczka Karin Kneissl rozwija tezę o
męskiej frustracji jako motorze działań na Bliskim Wschodzie.

Jej zdaniem niezdrowa kumulacja hormonów u mężczyzn powoduje nadmierną aktywność.
Na intymny kontakt z kobietą mogą liczyć tylko ci młodzi mężczyźni, którzy się
ożenią, a na ożenek niewielu może sobie pozwolić przed trzydziestką. Większość Arabów
nie ukończyła 25 lat życia i nie ma szans na kobietę - wyładowują się więc gdzie
indziej.
Gdzie można się lepiej wyładować niż w kalifacie prowadzącym dżihad?

6. Data: 2015-10-15 17:53:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 17:51, glob pisze:
> Kalifat przyciąga frustratów seksualnych.
> Na intymny kontakt z kobietą mogą liczyć tylko ci młodzi mężczyźni, którzy się
ożenią, a na ożenek niewielu może sobie pozwolić

masturbacja nie prowadzi do zadowolenia, wręcz przeciwnie

7. Data: 2015-10-15 17:55:11

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15/10/2015 16:53, zdumiony wrote:

> masturbacja nie prowadzi do zadowolenia

Co rozumiesz przez 'zadowolenie' ?

--
~~~~~
God

8. Data: 2015-10-15 17:56:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
ożenią, a na ożenek niewielu może sobie pozwolić

masturbacja nie prowadzi do zadowolenia, wręcz przeciwnie

Masturbacja rozładowuje frustracje seksualną, jeśli ona narasta następuje agresja
mordowania i gwałcenia. Dlatego terroryzm w islamie przyciąga frustratów, bo
frustracja przeradza się w agresje.

9. Data: 2015-10-15 17:56:38

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 17:55, DHSL pisze:

> Co rozumiesz przez 'zadowolenie' ?

Poprawienie nastroju

10. Data: 2015-10-15 17:57:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 17:56, glob pisze:
> Masturbacja rozładowuje frustracje seksualną, jeśli ona narasta następuje agresja
mordowania i gwałcenia.
> Dlatego terroryzm w islamie przyciąga frustratów, bo frustracja
przeradza się w agresje.

To ci frustracji nie mogą się masturbować?

Farewell, Mrs Kasia, farewell!
Panie Dulskie
Być nikim. Banalność zła.
Prawo