Farewell, Mrs Kasia, farewell!

1. Data: 2015-10-15 02:37:52

Temat: Farewell, Mrs Kasia, farewell!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wyznanie-corki-
ewy-kopacz-ucieknie-z-polski-jesli-pis-dojdzie-do-wl
adzy_701658.html
"Katarzyna Kopacz bardzo obawia się powrotu do władzy Jarosława
Kaczyńskiego (66 l.). Na tyle, że jeśli jego partia zwycięży, to Katarzyna
Kopacz z rodziną wyemigrują z Polski. - Boję się rządów PiS, Kaczyńskiego i
Macierewicza. Jeśli oni wygrają, to wyjedziemy do Kanady. Gdzieś po głowie
chodzi nam taki pomysł. Mamy tam rodzinę - zdradza nam pani Katarzyna
Kopacz. Wciąż ma jednak nadzieję, że zostanie w kraju, a wybory wygra
Platforma. - Jest nam tu dobrze - wyznaje."

Cóż, mamie pięknej (jak widać na zdjęciu) Katarzyny, Ewie Kopacz, TEŻ jest
w POlsce dobrze. To wiemy.
Bo to taki ich wspólny matrix - obie żyją, jak całe PO, w całkowitym
oderwaniu od rzeczywistości. One, państwo Komorowscy, PO i cała armia
krewnych i znajomych Królika na tym garnuszku.
Tam, gdzie ich matrix się kończy, ludzie już nie chcą słuchać bełkotu o
pomaganiu emerytom i młodym rodzinom. Niedawno pani premier chwaliła się,
jak to na jednym ze spotkań wyborczych podeszła do niej dziewczynka, Julia,
prosząc o wstawiennictwo u mamy w sprawie kupna psa. Pani premier
wspominając głośno i z rozrzewnieniem to dziecięce życzenie, wykrzyknęła
spolegliwie i donośnie: "MAMO JULII! KUP JULII PSA!"
A słowo stało się...?

Nie nie, pani premier żyje w matriksie. To pani premier spełniają się
życzenia - ale nie Julce, ani nie matce Julki. Matka Julki nie ma na buty
dla niej. Psa tym bardziej nie kupi, pomimo dobrodusznego apelu płynącego
wprost z matriksa pani premier.

A piękna Kasia?
Pani Kasiu, w Kanadzie mieszka dużo patriotów, jak ktoś napisał w
komentarzach, więc raczej trafi Pani z deszczu pod rynnę.
Wybory już blisko, więc... Farewell, Mrs Kasia, farewell! //sorry, że tak
sentymentalnie pojadę Wokulskim

2. Data: 2015-10-15 05:14:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sama wrzuciłaś banalność zła, to o takich niedojrzałych co głosują na pis, wasza
kampania nienawiści przeraża połowę polaków, bo takiego Komorowskiego wasza tłuszcza
już symbolicznie zamordowała, bo to są obcy.
Pis nie jest partią demokratyczną, to jest Putinada, dyktatura. Gdzie niedojrzałe
stado potrzebuje dyktatury, bo niedojrzało do samostanowienia, wodza, tyrana.
Dojrzali są dla was inni, chcecie narzucić im przemocą waszą niedojrzałość, to kalka
Niemiec z lat trzydziestych.
Nawet Kaczyński gada jak nazista, bo ostatnio o emigrantach powiedział że to
roznoszą choroby. To jest nazistowski język nienawiść. Wariat Macierewicz już
wymordował naszych agentów ujawniając ich. Non stop jego paranoja mordu z tej gęby
się unosi przenosząc winnę, na tego " żyda" co pisu nie popiera. Kościół to system
zamordyzmu, a Chazany to gestapowce, już ludzie do lekarza jeżdzą zagranice.
Niedojrzałość jest złem. Wy jesteście wcieleniem zła. Dlatego ludzie się boją tego
gówna chorego ze wsi, bo tu nowy czarny stalinizm szykujecie. Przecież ja też
wyjeźdzam. Bo zaraz zacznie inkwizycja szaleć.

3. Data: 2015-10-15 06:03:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Komorowski podczas kampani wytykał że za czasów Pisu była ogromna emigracja i jak
ktoś lubi statystyki, to rzeczywiście za czasów pisu polacy wiali na potęge, po
dojściu PO do władzy mamy spadek o 60%.
Już czytam na Twiterze takie teksty powszechnie

"Polacy przerażeni wizją rządów PIS już masowo opuszczają Polskę. "

4. Data: 2015-10-15 12:18:34

Temat: Re: Farewell, Mrs Kasia, farewell!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 02:37, Ikselka pisze:
> Cóż, mamie pięknej (jak widać na zdjęciu) Katarzyny, Ewie Kopacz, TEŻ jest

To pokazała byś swoje zdjęcie
> Wybory już blisko, więc... Farewell, Mrs Kasia, farewell! //sorry, że tak
> sentymentalnie pojadę Wokulskim

co znaczy Farewell ?

5. Data: 2015-10-15 14:37:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Oct 2015 12:18:34 +0200, zdumiony napisał(a):

> To pokazała byś swoje zdjęcie
>
> co znaczy Farewell ?

Na początku zdania, pisane wielką literą, znaczy to samo, co na końcu -
żegnaj, bywaj itp. 3-)

6. Data: 2015-10-15 14:42:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 14:37, Ikselka pisze:
> Na początku zdania, pisane wielką literą, znaczy to samo, co na końcu -
> żegnaj, bywaj itp. 3-)

A co ze zdjęciem?

7. Data: 2015-10-15 14:45:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Oct 2015 14:42:36 +0200, zdumiony napisał(a):

> A co ze zdjęciem?

Było już. Nie bedę chodziła z transparentem. A ta Kopaczówna to mi się w
nocy dziś śniła. OMG

8. Data: 2015-10-15 17:19:07

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2015 o 14:45, Ikselka pisze:

> Było już. Nie bedę chodziła z transparentem.
A gdzie mam szukać?

9. Data: 2015-10-15 21:52:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony <z...@j...pl> Wrote in message:

> A gdzie mam szukać?

A musisz?
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

10. Data: 2015-10-15 22:05:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> Komorowski podczas kampani wytykał że za czasów Pisu była ogromna emigracja i jak
ktoś lubi statystyki, to rzeczywiście za czasów pisu polacy wiali na potęge, po
dojściu PO do władzy mamy spadek o 60%.

Oczywiście, dupku - za czasów PiS wyjeżdżali do pracy, a potem
wracali, bo BYŁO DO CZEGO.
Przez 8 lat rządów PO może ludzi wyjeżdża mniej, ale nikt (NIKT!)
z nich nie wraca i wracać nie planuje, durniu.
BO NIE MA JUŻ DO CZEGO. Nawet kieliszki i krzesła z Belwederu
rozkradziono. Oto obraz POlski.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----