Komunia

1. Data: 2004-03-24 18:42:35

Temat: Komunia
Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktoś już wyszywał ten obrazek
http://kaan.pl/modules/PNphpBB2/files/pierwsza_komun
ia_.jpg
Jeśli tak czym wyszyłyście ten napis IHS jest tylko napisane złote nitki i
wokół promieni są złote koraliki nic więcej nie pisze. Jak mam to wyszyć,
poradźcie bo nie wiem a juz zaczełam obrazek. Dzięki.
Pozdr. Kasia

1. Data: 2004-03-30 20:23:51

Temat: Re: Komunia
Od: "Bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie czy ktoś już wyszywał ten obrazek
> http://kaan.pl/modules/PNphpBB2/files/pierwsza_komun
ia_.jpg

Witam Szanowne Koleżanki

Podziwiam od jakiegoś czasu Wasze prace i zapragnęłam sama co nieco
powyszywać,
akurat mam komunię chrzesnicy a ten obrazek jest sliczny.
Tylko skąd się bierze wzory do wyszywania?
Przejrzałam stronkę kaan, ale tam nie ma.

Proszę o oświecenie mnie

Pozdrawiam serdecznie
Beata

1. Data: 2004-03-30 21:27:38

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bea wrote:

> Witam Szanowne Koleżanki
>
> Podziwiam od jakiegoś czasu Wasze prace i zapragnęłam sama co nieco
> powyszywać,

:) Uważaj, co nieco szybko się zmienia w dłuuugą kolejkę ;)

> Tylko skąd się bierze wzory do wyszywania?
> Przejrzałam stronkę kaan, ale tam nie ma.
>
> Proszę o oświecenie mnie

Nie wiem, jak jest na kaan, bo nie bywam, ale największą kopalnią wzorów
jest meilaodiy:
http://www.meilaodiy.com/bbs/index.asp
Musisz się tam zarejestrować, a potem- hulaj dusza ;) Instrukcja
poruszania się po tym forum jest tu:
http://tinyurl.com/2538f
Dużo wzorów jest też na http://www.7ya.ru/photos/index-private.aspx
Jeśli chcesz coś konkretnego, najprościej zapytac tutaj- jeśli ktoś ma,
to możesz liczyć na mały prezent :) Najlepiej w takim wypadku jest podać
link do zdjęcia poszukiwanego obrazka- żebyśmy nie musiały zgadywać, a
jeśli potrzebujesz po prostu określonego motywu, to rzucasz hasło, że
np. nie możesz żyć bez obrazków z zielonymi słoniami i jeśli ktoś ma, to
jak wyżej ;)
Czasem też rozmaite firmy dają jakieś nieduże wzory, np. DMC:
http://www.dmc.com/eng/default.asp?cat_id=fd0
Więcej znajdziesz w archiwum i w FAQ :)

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-31 13:30:53

Od: "Bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Czasem też rozmaite firmy dają jakieś nieduże wzory, np. DMC:
> [...]

Dziękuję ślicznie.
Ciekawe tylko skąd ja na te piękności znajdę czas.

Pozdrawiam serdecznie
Bea

galeria zdjęć ze spotkania
szydełkowy sweterek