galeria zdjęć ze spotkania

1. Data: 2004-03-24 16:15:23

Temat: galeria zdjęć ze spotkania
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie weszłam na stronke www.szpilka.netnafta.pl i oniemiałam z zachwytu z
aranzacji i opisu zdjęć tak trzymać a wszystko to dzięki Julce.
Zachwycona Anna J.

1. Data: 2004-03-24 16:38:29

Temat: Re: galeria zdjęć ze spotkania
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyznaje sie bez bicia; to moje, nadal nie dokonczone (z powodu
zaprzestania produkcji przez Snehurke tego koloru) "dzielo" ;)
http://www.szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_03_09/st
rony/11.htm

Bardzo fajne fotki :] i baardzo ich duzo. Nastepnym razem moze i mi uda sie
przyniesc aparat, pomecze Tate ;P

-pozdrowionka-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-24 17:04:50

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też weszłam i się napatrzyłam. Bardzo przyjemnie jest poznać naocznie
koleżanki z grupy. Dzieła wspaniałe, frywolitki piękne, szydełko cudne.
Warszawianki jesteście SUPER.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-03-24 17:16:54

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie weszłam na stronke www.szpilka.netnafta.pl i oniemiałam z zachwytu
> aranzacji i opisu zdjęć tak trzymać a wszystko to dzięki Julce.
> Zachwycona Anna J.

super fotki i robótki.
czy mogę się zaopiekować tym szydełkowym królikiem czy też zającem
pliiiz
dodo

1. Data: 2004-03-24 17:30:49

Od: "AnnaB" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie zaintrygowały czarne dziury w tej serwecie? A może to coś innego?
http://www.szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_03_09/st
rony/5.htm

--
Anna

1. Data: 2004-03-24 17:50:25

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chetnie, ale musze najpierw uruchomic scaner(z czym mam klopoty :P).
Mam tez przepis na teatrzyk lalkowy i male wielkanocne zajaczki :)
Jak juz zescanuje, to wrzuce do albumu i dam znac, albo pojdzie na priv.

-pozdrowionka-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-24 18:31:46

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

te czrne dziury to zielony kolor i tak wyszedł ale przy ecri w
rzeczywistości wygląda bardzo ładnie o czym informuje właścicielka tego
dziełka
Anna J.

1. Data: 2004-03-24 19:01:26

Od: "AnnaB" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa, rozumiem :-)
Zatem zapisałam sobie zdjątko na dysk i leciutko poprawiłam w programie
PhotoStudio 5. No i zobaczyłam kwiatuszki w środku serwetki oraz takiż
obrębek, czego absolutnie na stronie nie było widać. Może byłoby warto
wszystkie zdjęcia przed umieszczeniem na stronie (dotyczy to również innch
stronek) lekko rozjaśnić i zrównoważyć kolory w jakimś programie do zdjęć.
Naprawdę dużo więcej byłoby widać.
Pozdrawiam pracowite Warszawianki i Szanowną Resztę Towarzystwa!

Anna

1. Data: 2004-03-24 20:42:14

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Piekne,piekne...ehhh
Szydelkowa serweta powalila mnie.

--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-03-24 20:56:39

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Też się odezwę, a co ;)
Strona zawisła wczoraj w nocy, dlatego nic nie napisałam :)
Prawdę mówiąc sama ją widzę w całości po raz pierwszy ;) Robiłam po
kawałku i nie zdążyłam wszystkiego sprawdzić, a czas gonił (bo jestem na
modemie chwilowo i takie rzeczy muszę wysyłac przez znajomych).
Jak tylko znajdę chwilkę, dopiszę, co trzeba :)
Co do jakości zdjęć- tak, fajnie by było je jeszcze obrabiać, ale trochę
nie mam czasu, a tak przynajmniej w ogóle są. Rozumiem, można się w to
bawić, tylko że łatwo jest przerobić jedno zdjęcie, z trzydziestoma to
już spory kłopot... Nie da się tego zrobić hurtowo...
Nadal czekam na przyznanie się do tej serwety:
http://www.szpilka.netnafta.pl/spotkania/04_03_09/st
rony/10.htm
Jeśli gdzieś coś pomyliłam, to krzyczcie :)
Jeśli macie jakieś szczególne zamówienia, to też się chętnie dowiem :)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl