Komunikat dla ludnosci tubylczej.

181. Data: 2010-05-19 07:50:12

Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 20:29, "Druch" <e...@n...com> wrote:

> Zaczynam wchodzę w teorie Dawkinsa, moze kiedyś bedzie okazja porozmawiać.

Zabrzmialo groznie :-)

Niemniej na wszelki wypadek: Duchu ja nie wiem czy ty w dobre teorie
wchodzisz (w kontekscie "wolnej woli") :-)
Ja Ci tu juz chyba ze trzy razy powtarzalem, ze Dawkins ma troche inna
dzialke, silnie zwiazana z ewolucja...
Zapewne swoje zdanie w temacie "wolnej woli" tez ma, ale IMO
powinienes raczej zmierzyc sie w tym temacie
z Carlem Saganem np. ("Rajskie Smoki"), albo z Cohenem i Stewartem
("Wytwory rzeczywistosci", ale tez np. "Czy Bog gra w kosci?").

W sprawach: rzeczywistosc, umysl, swiadomosc, wola a nauka, to raczej
do nich, niz do Dawkinsa :-)

A w sprawie wolna wola, a logika i religia to np. Jan Wolenski

Stalker

182. Data: 2010-05-19 08:37:57

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

> Zaczynam wchodzę w teorie Dawkinsa, moze kiedyś bedzie okazja porozmawiać.

"Zabrzmialo groznie :-)"

Groznie? Jestem peacefull.
Swoja droga to co pisze Dawkins jest
fajną inspiracja dla rozwazań o życiu.
Inspiracją dla rozwazenia dylematow zwiazanych z wolną wolą.
Bez tych (wedlug mnie) dziwnych teorii Dawkinsa czy Cohena,
nie byloby dyskusji.

Do tego co pisze D. nie podchodze jako walka MY i ONI.
Chce _poczuc_ na czym polega wizja Dawkinsa.
Zeby w ogole dyskutowac na temat.

"
W sprawach: rzeczywistosc, umysl, swiadomosc, wola a nauka, to raczej
do nich, niz do Dawkinsa :-)
"

Tak, dzieki! wlasnie to widze. Czlowiek zyje sobie prosto i
spokojnie i nawet nie wie jako teoryje na temat MOJEGO zycia,
ktos inny potrafi wysnówać! :)))
I jak to rzekomo ma podzielic ludzi na TYCH i ONYCH.
Dowiedzialem sie ze ktos jest PRZECIW temu co ja sadze o Bogu
czy Wolnej Woli oraz ze "ja coś myślę źle" :)

W kazdym razie ciekawa jest sama motywacja kogos kto doprowadza
do tak sztucznych podziałów.
Mam wrazenie ze u Dawknsa wynika
ona raczej z jego wlasnych poszukiwań i ze on NIE POTRAFI znaleść CELU.
Stąd agresja przerzucona na innych, "zewnetrznych wrogów".

To tak jak z nami - "zarzucales" mi cos o wolnej woli i Bogu (dobrze!),
a okazalo sie ze wcale sie nie roznimy w widzeniu tego.
Po prostu Dawkins wytwarza swoją teorią sporo cisnień, złości,
zaciemnia rzeczywistość i przez to prowadzi do zupelnie sztucznych
podziałów.

Wczesniej uzylem porownania do Palikota - to tak jak z Kaczynskim
przeciw Tuskowi. Zwolennicy sa bardzo zantagonizowani a tak naprawde
ich polityka rozni sie niewiele :)

Pozdr,
Druch

183. Data: 2010-05-19 14:46:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 00:50:12 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> [...]
> do nich, niz do Dawkinsa :-)
>
> A w sprawie wolna wola, a logika i religia to np. Jan Wolenski

Nie czujesz się trochę hmmm tak... "intelektualnie peryferialnie", bazując
na tym menu "gotowców na każdą okazję"?
;-PPP

184. Data: 2010-05-19 14:50:44

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie czujesz się trochę hmmm tak... "intelektualnie peryferialnie",
> bazując na tym menu "gotowców na każdą okazję"?
> ;-PPP

Musi szyd - talmud jego programem sterowniczym.

Komunikat dla ludnosci tubylczej
Komunikat dla ludnosci tubylczej
PO CZTERECH LATACH
LICENCJA NA BLEBLANIE...