Komunikat dla ludnosci tubylczej.

1. Data: 2010-05-07 14:02:37

Temat: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiS zebral prawie 1,7 miliona podpisow pod kandydatura naszego Najjasniej
panujacego (juz wkrotce) Jaroslawa Cieplego.

I to wszystko mimo ciezkich warunkow pracy i utrudnien:
http://img188.imageshack.us/img188/4484/96581650.jpg

2. Data: 2010-05-07 14:25:31

Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> I to wszystko mimo ciezkich warunkow pracy i utrudnien:
> http://img188.imageshack.us/img188/4484/96581650.jpg

PiSiony katoland.
Jak staneli pod kazdym PiSionym zebraczym przybytkiem jw., to pewnie ze
latwo bylo (wy)zebrac tyle podpisow. Ciekawe, ile zainwestowali w te
fotki tragicznie zmarlych panstwa K., co je rozdawali. Nikt mi nie
wmowi, ze to z sentymentu. Czysta postac zalobnego marketingu
politycznego ("po trupkach").
I. (marketing)

3. Data: 2010-05-07 14:25:52

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> panujacego (juz wkrotce) Jaroslawa Cieplego.
>
> I to wszystko mimo ciezkich warunkow pracy i utrudnien:

Należy zwrócić uwagę na to, że to jest cały elektorat Jarosława i ani
jednego głosu więcej w wyborach ;).
I jeszcze ta młodzież, że wszystko w rękach młodych. Prawda! Bo jak młodzi
nie zagłosują inaczej to Jarka będzie wybierać tylko te 1800000 babć i
dziadków po sumie ;))).

Pozdrawiam.

4. Data: 2010-05-07 14:30:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hs17tt$qh4$1@inews.gazeta.pl...

> PiSiony katoland.

Etam katoland, niektorzy ksiezule nie wiedza, ze stawiaja na nie tego
konia - a powinni wiedziec, wszak stoi wyraznie w Bibliji napisane, ze tylko
jednego pana mozna miec.

5. Data: 2010-05-07 14:38:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> I to wszystko mimo ciezkich warunkow pracy i utrudnien:
> http://img188.imageshack.us/img188/4484/96581650.jpg

Proszę... nie róbmy z tej grupy szamba.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2010-05-07 14:41:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też o tym pomyślałem.
To jest bardzo blisko koło liczby głosów oddanych na PiS w wyborach 2007.

Jednak zebrano je w inny sposób.
Wiem, że istniały bojówki _twardo_ agitujące na hasło "to jest test dla
Polaka
i Prawdziwego Patrioty" wśród osób dość blisko spokrewnionych.
Stąd niektórzy podpisali listę na kandydata PiS dla tzw "świętego spokoju",
choć nie będa na niego głosować w wyborach 2010.
Informacja jest pewna w 100% i otrzymałem ją z "pierwszej ręki". :),

M.in. prawdopodobnie po części stąd taka imponująca liczba 1.7 mln...
czyli dla PiSu cel uświęca środki (notabene: nic nowego).

--
CB

7. Data: 2010-05-07 14:41:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę... nie róbmy z tej grupy szamba.

Za pozno.

8. Data: 2010-05-07 14:45:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> Za pozno.

Wcale nie jest za późno. Wystarczy dać ignora. Inaczej do końca czerwca
albo i połowy lipca nie da się grupy czytać.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2010-05-07 14:48:31

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wcale nie jest za późno. Wystarczy dać ignora. Inaczej do końca czerwca
> albo i połowy lipca nie da się grupy czytać

Jakbyś sama pisała tutaj coś mądrego.
Piotrek

10. Data: 2010-05-07 14:53:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora