Komunizm a kapitalizm

1. Data: 2016-02-20 10:32:20

Temat: Komunizm a kapitalizm
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Straszą komunizmem, podczas gdy to dawne dzieje, już nikt o komunizmie
nie myśli, nawet nie ma lewicowych terrorystów jak Czerwone Brygady.
Za to problemem stał się kapitalizm, który stał się bożkiem.

2. Data: 2016-02-20 10:47:26

Temat: Re: Komunizm a kapitalizm
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2016 o 10:32, pinokio pisze:
> Straszą komunizmem, podczas gdy to dawne dzieje, już nikt o komunizmie
> nie myśli, nawet nie ma lewicowych terrorystów jak Czerwone Brygady.
> Za to problemem stał się kapitalizm, który stał się bożkiem.
Komunizm to dziecko kapitalizmu, i to kapitalizm odpowiada również za
zbrodnie komunizmu.

3. Data: 2016-02-20 11:16:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Komunizm to dziecko kapitalizmu, i to kapitalizm odpowiada również za
>zbrodnie komunizmu.

A gdzie w tym wszystkim czyściec?

4. Data: 2016-02-20 11:21:39

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2016 o 11:16, Ghost pisze:
> A gdzie w tym wszystkim czyściec?

Tak cię przeraziło to co napisałem o czyśccu?

5. Data: 2016-02-20 11:32:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2016 o 11:16, Ghost pisze:
> A gdzie w tym wszystkim czyściec?

na czyściec trzeba sobie zasłużyć
piekło przyjmuje każdego jak leci

6. Data: 2016-02-20 11:41:53

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-20 o 11:21, pinokio pisze:

> Tak cię przeraziło to co napisałem o czyśccu?

strasznie, od tamtych pór, nic innego nie robim tylko trzęsiem gaciami :-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

7. Data: 2016-02-20 13:28:58

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Tak cię przeraziło to co napisałem o czyśccu?

Nawet bardziej. Dante przy tobie to pikuś.

8. Data: 2016-02-20 13:35:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2016 o 13:28, Ghost pisze:

> Nawet bardziej. Dante przy tobie to pikuś.

A jaki to ma związek z tematem wątku : komunizm a kapitalizm?

9. Data: 2016-02-20 15:12:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>A jaki to ma związek z tematem wątku : komunizm a kapitalizm?

Myślałem, że wszystko sprowadza się do ognia piekielnego/czyśćcowego -
myliłem się?

10. Data: 2016-02-20 15:49:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2016 o 15:12, Ghost pisze:
> Myślałem, że wszystko sprowadza się do ognia piekielnego/czyśćcowego -
> myliłem się?

u ciebie? może. Ja piszę jeden wątek a ty się wcinasz z tym

Mark Passio - Prawdziwe Prawo
Stwórca (Bóg) i Kobieta.
Kołchozy pełną parą
Robo-tyka