Komuś nerwy puscily.

1. Data: 2019-02-03 22:21:46

Temat: Komuś nerwy puscily.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Może, zleceniodawca zagroził wstrzymaniem premi z powodu braku wyników?

https://www.youtube.com/watch?v=KJovic5CRAM

2. Data: 2019-02-03 22:25:19

Temat: Re: Komuś nerwy puscily.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 22:21, Ilona wrote:

> Może, zleceniodawca zagroził wstrzymaniem premi z powodu braku wyników?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=KJovic5CRAM

Jeszcze pare takich akcji i PiSowi znów notowania wzrosną.

https://natemat.pl/262871,ogorek-zaatakowana-przed-t
vp-politycy-i-dziennikarze-potepiaja-atak

3. Data: 2019-02-03 22:54:44

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://tinyurl.com/y8rjzalq

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-02-04 18:11:45

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze pare takich akcji i PiSowi znów notowania wzrosną.
>
> https://natemat.pl/262871,ogorek-zaatakowana-przed-t
vp-politycy-i-dziennikarze-potepiaja-atak

"Przed atakiem na Magdalenę Ogórek współpracownik TVP z doklejoną
sztuczną brodą i megafonem podburzał uczestników pikiety. - Hańba,
agenci PiS-u! - krzyczał - informuje "Rzeczpospolita". Sam autor
prowokacji - Mikołaj Andrzej Janusz - przyznał się do tego na antenie
TVP Info."

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/atak-na-magdalene-og
orek-to-byla-prowokacja/73c5w8g

A przed laty

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka
-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

ale nic to i

https://tinyurl.com/y8rjzalq

5. Data: 2019-02-04 18:25:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 lutego 2019 22:22:23 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> Może, zleceniodawca zagroził wstrzymaniem premi z powodu braku wyników?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=KJovic5CRAM

Taa.. puściły. Jakiejś części suwerena. A jak opluwali i obrażali tych
z walterowni to było dobrze?

Kurwizja nie lepsza, a Magda Ogórek to bynajmniej nie jakaś lelija niewiniątko.
Nie chce mi się powtarzać za Palismokiem, bo blogosfera to nie ulica i trzeba
byłoby mieć zero kultury, chociaż z drugiej strony jego ordynarny wyskok
mniej-więcej dobrze oddaje jak sprawy ze słynną blondynką się mają.

Wystarczy nie kłamać.

6. Data: 2019-02-04 22:37:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 18:25, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> byłoby mieć zero kultury, chociaż z drugiej strony jego ordynarny wyskok
> mniej-więcej dobrze oddaje jak sprawy ze słynną blondynką się mają.

się zdecyduj, chyba, że uważasz, że "każdy pijak to złodziej"?

Homoseksualizm napiętnowany.
Introduction to Real Analysis solution Trench W.F.
Fundamentals of Engineering Thermodynamics 8th Edition solution Michael J. Moran, Howard N. Shapiro
#FREXIT!
Prawicowe psychole