Prawicowe psychole

1. Data: 2019-02-02 09:39:37

Temat: Prawicowe psychole
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Kolejny:

"Były członek Klubu Gazety Polskiej nawołuje do zabijania "

http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2019-01-31/tylko
-u-nas-szokujace-nagranie-byly-czlonek-klubu-gazety-
polskiej-nawoluje-do-zabijania-wideo/

Jeden z komentarzy:
"wiec znalazlam to wideo z ktorego jest to wyciete. facet jest dobrze
nawiedzony. wiec mowi rzeczywiscie o zabijaniu parchow, tzn
pozaziemskich istot ktore opanowuja nasza planete, a pod koniec wideo
nadmienia, aby przygladnac sie dobrze Zydom bo to oni sa wlasnie
sterowani przez sztuczna inteligencje i w nich sie wcielaja te parchy
itd itp. w tym kontekscie mozna to rzeczywiscie rozumiec ze nawoluje do
zabijania Zydow, wlasnie z takiego powodu. Facet nadaje sie do zakladu
psychiatrycznego ale wydaje mi sie mimo wszystko jest niebezpiecznym
wariatem. link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=NV3PXSJ1jwc"

I z takimi właśnie ludźmi kumplują się pseudonarodowcy.

A potem na grupach jakaś ilona, miłośniczka ruchu narodowego pisze, że
naziści przechodzą przez portale do naszego wymiaru i o polach
morficznych. A jeszcze inna do takiego ruchu się zapisuje i ma czelność
kandydować w wyborach.
Ręce opadają.

Te wszystkie ich klony ONRowskie należy jak najszybciej zdelegalizować,
przygarniają do siebie niebezpiecznych psycholi, których miejsce jest w
szpitalu, a nie w polityce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-02-02 12:21:33

Temat: Re: Prawicowe psychole
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> Kolejny:
>
> "Były członek Klubu Gazety Polskiej nawołuje do zabijania "

p.Podlecki obraził się chyba na pis.
Kiedyś działali razem, ale się rozeszli.
Jak Podlecki wywąchuje szwindle, trzeba mu chyba kibicować?
Niepotrzebnie zaczął bratać się z p.Taratajco i nakręcać
sprzedaż gadżetów Keshe które są bujdą na resorach.
Zachwalał też jakieś medyczne urządzenia (maść na szczury)
na swoim kanale, zupełnie niepotrzebnie.

Tu jest trochę o Podleckim:
https://ipn.gov.pl/pl/o-ipn/zyciorysy/35789,Dr-hab-J
anusz-Kurtyka.html?search=9188976638

> Te wszystkie ich klony ONRowskie należy jak najszybciej zdelegalizować

A co z innymi organizacjami?
https://pl.wikipedia.org/wiki/B%E2%80%99nai_B%E2%80%
99rith_(Polska)

Od czego to zależy że jedne stowarzyszenia są dobre, a inne już nie?

3. Data: 2019-02-02 13:20:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 12:21, b...@g...com pisze:

> A co z innymi organizacjami?
> https://pl.wikipedia.org/wiki/B%E2%80%99nai_B%E2%80%
99rith_(Polska)

A co jest nie tak z tą organizacją?

> Od czego to zależy że jedne stowarzyszenia są dobre, a inne już nie?

Od tego czym zajmują się ich członkowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-02-02 14:32:43

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 lutego 2019 13:20:51 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

99rith_(Polska)

> A co jest nie tak z tą organizacją?

Knujo:)

> Od tego czym zajmują się ich członkowie.

Będzie jaka koalicja. M.Jurek, Braun, narodowcy, Jakubiak, Korwin etc.
Będziesz musiał dużo wklejek robić:) Dużo pracy cię czeka:)

Jeszcze nie wiem co tam kiełkuje, ale będzie ciekawie.

5. Data: 2019-02-02 16:32:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 14:32, b...@g...com pisze:

99rith_(Polska)

> Knujo:)

Ale co?
Jak upiec biszkopty?

?

> Jeszcze nie wiem co tam kiełkuje, ale będzie ciekawie.

Już jest.
I raczej nie ciekawie, lecz groźnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-02-02 17:43:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 09:39, Kviat wrote:
> [...]
> nawiedzony. wiec mowi rzeczywiscie o zabijaniu parchow, tzn
> pozaziemskich istot ktore opanowuja nasza planete,

<...>

Nie zadzieraj z gościem, który zna się osobiście z Jezusem.

// mówie to z troską!

Trwa czyszczenie Bundeswehry z miłośników III Rzeszy.
Deformation and Fracture Mechanics of Engineering Materials 5th Ed solution Hertzberg, Vinci
Taki tam patriota, nie imigrant
Advanced Mechanics of Materials 6th Edition solution Boresi, Schmidt
Blog o uzależnieniach