Taki tam patriota, nie imigrant

1. Data: 2019-02-01 22:10:09

Temat: Taki tam patriota, nie imigrant
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://niezalezna.pl/257107-zwyrodnialcy-wiezili-i-
gwalcili-kobiete

"Przed gdańskim sądem ruszył proces trzech mężczyzn oskarżonych o
wielokrotne gwałty na kobiecie więzionej przez niemal dwa lata w piwnicy
domu w kaszubskiej wiosce. Ofiarę więził jej mąż, który sam dopuszczał
się gwałtów i pozwalał też na to członkom swojej rodziny."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-02-02 00:19:15

Temat: Re: Taki tam patriota, nie imigrant
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-01 22:10, Kviat wrote:
> [...]
> domu w kaszubskiej wiosce. Ofiarę więził jej mąż, który sam dopuszczał
> się gwałtów i pozwalał też na to członkom swojej rodziny."

I co przez to chciałeś powiedziec? Kaszubów trzeba z unii wypisać?

3. Data: 2019-02-02 09:57:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 00:19, Ilona pisze:
gwalcili-kobiete

> I co przez to chciałeś powiedziec?

Że problemem nie są imigranci, lecz zwyrodnialcy.

> Kaszubów trzeba z unii wypisać?

Że nie wszyscy Polacy to zwyrodnialcy, ale wśród Polaków też są
zwyrodnialcy.
Tak jak nie wszyscy imigranci to zwyrodnialcy.

Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-02-02 16:10:05

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.02.19 um 09:57 schrieb Kviat:
> [...]
> zwyrodnialcy.
> Tak jak nie wszyscy imigranci to zwyrodnialcy.

Gdyby faceci czytali Siergieja Nikołajewicza, to by do tego na pewno nie
doszlo.
https://docer.pl/doc/xx111

--
saluto
Silvio Balconetti

Advanced Mechanics of Materials 6th Edition solution Boresi, Schmidt
Blog o uzależnieniach
Ojciec zna zycie!
Głowy nie utniemy, ALE...
Stefana aresztowali?