Koniec koszmaru

1. Data: 2008-12-09 15:05:38

Temat: Koniec koszmaru
Od: "Andrzej" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message

Koszmar morderców dopiero czeka.
Jeśli się nie nawrócą, czeka ich płacz i zgrzytanie zębami.
Bezterminowe !!!!

2. Data: 2008-12-11 09:00:23

Temat: Re: Koniec koszmaru
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:Wlasnie musza sie nawrócic,zrozumiec ze Bóg jest
potworem.Bóg stworzyl pieko.Pieklo nie jest kara.Kara wiedzie do
oczyszczenia,ma swój koniec.Pieklo jest tortura na wiecznosc i ten
potepieniec ma wyc za dziesiec milionów lat,jak w tej chwili,nic nigdy
sie nie zmieni.Z tym nie mozna sie pogodzic.Nasze poczucie
sprawiedliwosci tego nie wytrzymuje.A oni mówia ze Bóg jest Najwyzsza
Miloscia.Czymze to wytlumaczyc,jesli nie,ze oni ze strachu i z
podlosci,zeby sie pochlebic!.Przerazeni,drzac ze zgrozy,zdobywaja sie
na najwyzszy hold wobec najwyzszego terroru i najwieksze okrucieństwo
nazywaja najwyzsza miloscia.

3. Data: 2008-12-11 09:12:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bóg ponad wszystko jest Sprawiedliwy.
Dlatego istnieje cos takiego jak wieczne potępienie.

Czyli Bóg jest najwyższą i najdoskonalszą Miłoscią, ale dotyczy
to TYLKO sprawiedliwych.

BTW wielu ludzi zawiedzie się na Miłosierdziu Boga, gdyż zostaną
potępieni na wieki z uwagi na Miłość Boga wobec sprawiedliwych
i prawych.

I IMHO to jest bardzo OK.

A jeśli komuś to nie pasuje, to sorry, ale niech spada na drzewo.

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

[...]
na najwyzszy hold wobec najwyzszego terroru i najwieksze okrucienstwo
nazywaja najwyzsza miloscia.

4. Data: 2008-12-11 09:19:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 10:12:13 +0100, cbnet napisał(a):

> Bóg ponad wszystko jest Sprawiedliwy.
> Dlatego istnieje cos takiego jak wieczne potępienie.

To jest własnie Boskie "spadaj na drzewo", które ty sam kultywujesz.

> Czyli Bóg jest najwyższą i najdoskonalszą Miłoscią, ale dotyczy
> to TYLKO sprawiedliwych.

Nikt nikogo nie przymusza do bycia sprawiedliwym.
Można nie być. Wolna wola.

> BTW wielu ludzi zawiedzie się na Miłosierdziu Boga, gdyż zostaną
> potępieni na wieki z uwagi na Miłość Boga wobec sprawiedliwych
> i prawych.
>
> I IMHO to jest bardzo OK.

Jak najbardziej.
Ja też kocham tylko tych, którzy mnie kochają.
Wiesz, tu obowiązuje zasada równowagi: "kochaj bliźniego swego, jak siebie
samego" i bynajmniej nie chodzi tu o kochanie wszystkich jak leci, a wręcz
przeciwnie: kochanie tych, którzy na to zasługują.

Nie można kochać siebie, kochając tych, którzy nie zasługują na tę miłość.
Bo po prostu wejdą człekowi na łeb i narobią tam kupę. A to obniży
właścicielowi owego łba poczucie miłości własnej i szacunek do samego
siebie.
I to jest własnie mądrość tego nakazu.

> A jeśli komuś to nie pasuje, to sorry, ale niech spada na drzewo.

To znaczy potepiasz na wieczność tych, którym nie pasi. A Boga się
czepiasz, że niby taki be :-DDD

5. Data: 2008-12-11 09:24:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo po prostu wejdą człekowi na łeb i narobią tam kupę. A to obniży
> właścicielowi owego łba poczucie miłości własnej i szacunek do samego

Można kochać siebie, bez względu na przypadki wymienione przez ciebie.
Być ponad to, tak jak ja jestem... :-))

6. Data: 2008-12-11 09:26:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-Zaden czlowiek nie potepi kogos na wiecznosc,tylko Boga stac na
taka nieludzkosc.muje.A oni m?wia ze B?g jest Najwyzsza

7. Data: 2008-12-11 09:28:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo po prostu wejdą człekowi na łeb i narobią tam kupę. A to obniży
> właścicielowi owego łba poczucie miłości własnej i szacunek do samego

Prezentujecie tu wizje srogiego Boga. Obawiam sie, ze to nie tak - w kazdym
razie z punktu widzenia Katechizmu. Po pierwsze to "potepienie na wieki" ma
byc cieprieniem z powodu pewnej formy samotnosic, nie moznosci
kochania/bycia kochanym. Po drugie "kary" nie wymierza Bog a de facto
czlowiek sam sobie, pozbawiajac sie pewnych umiejetnosci, ktore mial zdobyc
zyjac na Ziemi. Kary po prostu nie ma: Jasiu dostanie ksiazki jak i wszyscy,
ale Jasiu sie nie nauczyl czytac, wiec nie bedzie mial z nich zadnego funu.

BTW - poglad na sprawiedliwosc boska, wiele mowi o czlowieku gloszacym ten
poglad - tak zeby bylo on topic -)

8. Data: 2008-12-11 09:55:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-kochac jedynie tych którzy ciebie kochaja ,to jest szczyt
egoizmu i niesprawiedliwosci.Ten pies ciebie pokochal i ty go za ta
jego milosc kochasz,wiec mozna bez mrugniecia okiem skazac na smierc
tysiace wielorybów. Bo po prostu wejd? cz?ekowi na ?eb i narobi? tam
kup?. A to obni?y

9. Data: 2008-12-11 10:11:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-Dobrze,jesli o Czysciec idzie,zgoda...jesli owe grzechy tak
szatańskiej domagaly sie kary,to jednak majaczy w dali blask
zbawienia.Ale Pieklo?Czlowiek,w mysl doktryny Kosciola,stworzony
zostal na obraz i podobieństwo Boga.Co wiec jest sprzeczne z naszym
najglebszym poczuciem sprawiedliwosci,nie moze byc sprawiedliwe,ani na
tym swiecie,ani na tamtym.

10. Data: 2008-12-11 10:33:40

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Być ponad to, tak jak ja jestem... :-))