Konieczność cierpienia

91. Data: 2011-02-19 18:42:35

Temat: Re: Konieczność cierpienia
Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> <<Jeśli kto chce iść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech co dnia
> bierze krzyż swój i niech Mnie naśladuje! Bo kto chce zachować swoje życie,
> straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, ten je zachowa." (Łk 9, 23 -
> 24)
>

> "Kto nie nosi swego krzyża, a idzie za Mną, ten nie może być moim uczniem" (Łk
> 14, 27) :-)

I gdzie tu mowa o cierpieniu ?

:o/

zdar
juda.~
http://video.google.com/videoplay?docid=829937045980
6714362#

92. Data: 2011-02-19 18:47:16

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "otto cross.~ _|)" <j...@w...pln>
napisał w wiadomości news:ijp2ut$5ei$1@usenet.news.interia.pl...
> I gdzie tu mowa o cierpieniu ?

Przecież wyraźnie. Krzyż symbol cierpienia, zaparcie się siebie, utrata
życia.

93. Data: 2011-02-19 18:49:23

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał

> Przecież wyraźnie. Krzyż symbol cierpienia, zaparcie się siebie, utrata życia.

I kto to zatwierdził, dobry Ojciec ?
:o/
http://video.google.com/videoplay?docid=829937045980
6714362#

zdar.brat
juda.~

94. Data: 2011-02-19 18:50:35

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-19 19:42, otto cross.~ _|) pisze:
> -`@'-

> I gdzie tu mowa o cierpieniu ?
>
> :o/

Przecież jesteś wystarczająco inteligentny, żeby wiedzieć, że krzyż to
cierpienie. A jednak pytasz.

95. Data: 2011-02-19 18:52:21

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Przecież jesteś wystarczająco inteligentny, żeby wiedzieć, że krzyż to
> cierpienie. A jednak pytasz.

Pytam, Brat, bo tak się zastanawiam, co gorsze,
krzyż Jezusa, czy to...
http://video.google.com/videoplay?docid=829937045980
6714362#

o:/

zdar.Brat
juda.~

96. Data: 2011-02-19 19:09:43

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:09, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Cytat? Cale odkupienie Jezusa poprzez poswiecenie sie to jedno wielkie
> pasmo cierpienia.

Ale Jezus nigdzie Ci nie KAZE cierpiec po to,
abys mogl wejsc do Domu Ojca.

> Chyba zarty sobie robisz.

Wcale.

> Oczekujesz jednej i krotkiej odpowiedzi: to jest 'cierpienie
> wystarczajace' czy to jest 'wystarczajace kochanie Boga', gdy tymczasem
> nawet jakby taka byla, to bys ja pewnie odrzucila z braku zrozumienia
> lub uwierzenia.

Kurcze, to moze jednak nie uzywaj slow, ktorych
w zaden sposob NIE POTRAFISZ uzasadnic.

> [...]
> wyglada.
> Kiedy przeczytasz cala instrukcje, to nie bedziesz miala watpliwosc, co
> to jest czerwona kula i jak ja wybrac z wlasnej i nieprzymuszonej woli,
> a wiec bedziesz mogla ja wtedy wybrac.
> Bez znajomoasci tej instrukcji co najwyzej zaslyszysz, ze jest jakas
> czerwona kula + milion spekulacji na jej temat.
> Oczekiwanie zatem ode mnie odpowiedzi czym jest 'wystarczajace
> cierpienienie', w ktorego obliczu mozliwe jest wykazaniem sie
> 'wystarczajacej milosci do Boga' bez chociazby minimum tego calego
> backgroundu jest irracjonalne w warunkach usenetu.

Ze tez Ci sie chcialo.
W Twoich powyzszych slowach nie ma
NIC NA TEMAT moich pytan.

> Nie chodzilas nigdy na religie ani nie czytalas nigdy Pisma Swietego?

A Ty?

97. Data: 2011-02-19 19:11:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:40, Piotrek Zawodny <p...@o...pl> wrote:

> [...]
> zachowa." (Łk 9, 23 - 24)
>
> "Kto nie nosi swego krzyża, a idzie za Mną, ten nie może być moim

KTO powiedzial, ze krzyz to cierpienie?
Jezus?
Kiedy?
Czy opisal dokladnie apostolom, jak bedzie wygladala
jego smierc? Kiedy to zrobil?

98. Data: 2011-02-19 19:12:24

Temat: Re: Koniecznosc cierpienia
Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal

On 19 Lut, 19:09, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Nie chodzilas nigdy na religie ani nie czytalas nigdy Pisma Swietego?

A Ty?

Niezle pytanko...

99. Data: 2011-02-19 19:13:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:47, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> Użytkownik "otto cross.~ _|)" .
> Przecież wyraźnie. Krzyż symbol cierpienia, zaparcie się siebie, utrata
> życia.

KTO uznal krzyz za symbol cierpienia?
I KIEDY?

100. Data: 2011-02-19 19:18:38

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> [...]

Jezus?
Kiedy?
Czy opisal dokladnie apostolom, jak bedzie wygladala

Tak...
Niezrozumienie...
http://video.google.com/videoplay?docid=829937045980
6714362#

To największa kara...

:o/

zdar
juda.~

Ps. Już to wiesz, że jestem terminatorem, tak ?
:o)

Postawiłem wszystko na tę kartę...
I teraz tylko czekam...
Na odważnych...